صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۱
کد خبر: 3764
گزارشگر: 2
۱۶۱۹
۰
۰
۷
گفت و‌گو با آزاده عسگری، موسس و مدیر خلاقیت خانه مد «زاداری»

انجمن مد و فشن ایران

انجمن مد و فشن ایران
مد ‌‌و فشن ایرانی آمیخته است به زیبایی و شکوه هنر فاخر و جاودان ایرانی در گذر اعصار و تاریخ خودش..

پروانه توکلی: «انجمن مد و فشن ایران» قرار است ضمن فرهنگ سازی در عرصه مد و فشن، زمینه های پیشرفت، توسعه و نوآوری را برای علاقمندانش فراهم آورد و با فرصت آفرینی در ایران و جهان، راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن ایرانی باشد.

این انجمن با ارایه تازه ترین آموزه های تخصصی و جهانی در عرصه مد و فشن، امید و چراغ راهی برای دوستداران این هنر صنعت در داخل کشور است.

برنامه هایی مانند بازدید از خانه های مد در کشور؛ مانند خانه مد «زاداری» که در زمینه طراحی و دیزاین انواع لباس فعالیت دارد و دیگر خانه های مد و فشن در هر اندازه از فعالیت‌ و تلاش؛ بزرگ و کوچک، نشانگر توجه انجمن مد و فشن به انواع گروه های فعال این حوزه و حمایت از همه علاقمندان در عرصه مد است.

همچنین «انجمن مد و فشن ایران»با همکاری استادان و کارشناسان زبده و متشکل از هیات دبیران و داورانی مطرح از کشورهای اروپایی و نیز با همراهی آکادمی مد و فشن ایران، ژورنال علمی و پژوهشی مد و فشن ایران، و جایزه ملی مد و فشن ایران، در هفت دپارتمان تخصصی زیر فعالیت می کند:

۱- دپارتمان طراحی مد و لباس
۲-دپارتمان طراحی جواهر و زیور آلات
۳-دپارتمان طراحی کیف و کفش
۴-دپارتمان عکاسی مد و فشن
۵-دپارتمان تحقیق و پژوهش مد و فشن
۶-دپارتمان کسب و کارهای فن آوری مد و فشن
۷-دپارتمان جشن و نمایش هفته مد و فشن

انجمن مد، همچنین در کارنامه خود افتخار برپایی برنامه هایی وزین دارد که به شرح ذیل است :

۱-برگزاری هفته مد و فشن تهران
۲-انتخاب بهترین و برترین چهره سال
۳-انتخاب بهترین و برترین استعداد سال
۴-انتخاب خلاق ترین و برگزیده طراح و برند سال

«انجمن مد و فشن»
سر آغاز فصلی نو و شکوفا در مد و فشن ایران

گفت و‌گوی پروانه توکلی با آزاده عسگری، موسس و مدیر خلاقیت خانه مد «زاداری»، به تازگی توسط «انجمن مد و فشن ایران» صورت گرفته است که می بینید..

 

پروانه توکلی

 
پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/22X
اخبار مرتبط
انجمن «مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی فرصت آفرینی در ایران و جهان را مد نظر دارد و راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن در ایران است.
آغاز مُد در جهان از قرن بیستم پاریس بوده که با احداث خانه های مُد در جهان شروع شد و در ایران هم از زمان فتحعلی شاه قاجار...در این باره با امیر علی تویسرکانی، مترجم کتاب «همه چیز درباره مد» گفت و گو داشتیم. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و دکترا با موضوع سیاستگزاری عمومی است و کارشناس رشته طراحی مُد، «کت واک» و «فشن ران وی». تویسرکانی همچنین مجموع دوره های آموزشی فشن را در شهر نیویورک گذرانده است. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید