صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
کد خبر: 3784
گزارشگر: 213
۷۸۵
۰
۰
۳
رویترز:

ترامپ سخنرانی می‌کند

ترامپ سخنرانی می‌کند
یک منبع مطلع به رویترز گفته است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، درصدد است برای نخستین بار پس از ترک کاخ سفید هفته آینده در یک نشست محافظه‌کاران سخنرانی کند.

یک منبع مطلع شنبه دوم اسفند گفته است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، درصدد است برای نخستین بار پس از ترک کاخ سفید هفته آینده در یک نشست محافظه‌کاران سخنرانی کند.

این منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود٬ به رویترز گفته است، رئیس جمهوری سابق آمریکا قرار است ۲۸ فوریه، هفته آینده، در آخرین روز «نشست سالانه اقدام سیاسی محافظه‌کاران (سی پی ای سی)»‌ در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا سخنرانی کند.

سخنرانی دونالد ترامپ

این منبع مطلع اضافه کرده است، او درباره آینده حزب جمهوری‌خواه و جنبش محافظه‌کار صحبت خواهد کرد و باید منتظر باشید که او در این نشست از «سیاست‌های فاجعه‌بار رئیس‌جمهور (جو بایدن) در مسائل مرزی و عفو مهاجران انتقاد کند.

به گزارش رویترز، مایک پومپئو، وزیر امور خارجه دولت ترامپ، و کریستی نوام، فرماندار داکوتای جنوبی، دو نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ ، از جمله سخنرانان این نشست محافظه‌کاران خواهند بود.

طبق این گزارش، مایک پنس، معاون اول دونالد ترامپ و نیکی هیلی، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل در این نشست حضور نخواهند داشت.

به گزارش رویترز، در حالی دونالد ترامپ در تلاش است تا خود را دوباره در عرصه عمومی مطرح کند که در پایان دوران ریاست جمهوری او جمهوریخواهان کنترل قوه مجریه و مقننه را از دست دادند و این حزب اکنون در صدد بازسازی خود است.

دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود دو بار از سوی مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح شد، اما هر دو بار در محاکمه سنای این کشور تبرئه شد.

دادگاه استیضاح دوم دونالد ترامپ در بهمن ماه سال جاری و پس از پایان دوره ریاست جمهوری او در سنا برگزار شد.

دونالد ترامپ در واکنش به تبرئه خود در دادگاه استیضاح سنا گفته بود، جنبش تاریخی، میهن پرستانه و زیبای دوباره عظمت را به آمریکا بازگردانیم، تازه آغاز شده است. در ماه‌های آینده چیزهای زیادی برای در میان گذاشتن با شما دارم.

وی همچنین گفته است، ما کارهای بسیار زیادی پیش روی خود داریم و به زودی با دیدگاهی برای آینده روشن، درخشان و بدون محدودیت در آمریکا، ظهور خواهیم کرد./


https://www.asianews.ir/u/234
اخبار مرتبط
ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، گفت که متهم اول ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، دونالد ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا هستند اما بین‌المللی کردن این پرونده به مصلحت نیست.
سنای آمریکا روز شنبه ۲۵ بهمن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را از اتهام «تحریک به شورش» تبرئه کرد.
سردار حسین دهقان در گفت و گویی با روزنامه گاردین، رویکرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا را ادامه سیاست های بین المللی دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا دانست و هشدار داد که تهران در حال آماده سازی اقداماتی تلافی جویانه برای مجبور کردن آمریکا به تغییر مسیر دیپلماتیکش است.
بیش از ۵۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رییس جمهوری این کشور، از او خواستند به برجام بازنگردد.
نام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در کنار سازمان بهداشت جهانی، الکسی ناوالنی منتقد سرسخت کرملین و گرتا تونبرگ فعال جوان محیط زیست به فهرست نامزدهای جایزه نوبل صلح سال ۲۰۲۱ راه یافت.
اکثریت غالب سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا استیضاح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق را «خلاف قانون اساسی» خواندند، امری که احتمال برائت وی را در رای‌گیری نهایی روز ۷ فوریه بیش از پیش تقویت کرده است.
دونالد ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود در روز تحلیف ضمن آرزوی موفقیت برای دولت آینده، از همه مردم آمریکا خواست با تکیه بر ارزش‌های مشترک این کشور با هم متحد شوند؛ در حالی که مراسم تحلیف جو بایدن، با شرایطی بسیار متفاوت و منحصر به فرد در تاریخ آمریکا برگزار می‌شود، برخلاف عرف همیشگی رئیس جمهور قبلی برای انتقال قدرت حضور ندارد، نگرانی‌های امنیتی به شدت بالاست و ظاهرا فقط نیروهای امنیتی حاضران در مراسم تحلیف را تشکیل می‌دهند.
بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها با ارایه چند توصیه به جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا و بیان ادعاهایی درباره ایران، از او خواسته‌اند که سیاست «فشار حداکثری» ترامپ علیه ایران را به شیوه موثرتری ادامه دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید