صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۱:۳۵
کد خبر: 3788
گزارشگر: 213
۱۲۰۷
۰
۰
۵
در قالب برنامه 90 قسمتی

«نُت سفید» به جام جم رفت

«نُت سفید» به جام جم رفت
برنامه 90 قسمتی «نُت سفید» که به معرفی خواننده های جدید می پرازد، از هفنه جاری هر شب از شبکه جام جم جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

برنامه 90 قسمتی «نُت سفید» که به معرفی خواننده های جدید می پرازد، در هفنه جاری هر شب از شبکه جام جم جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

فراز تاجیک، خواننده، و مجری این برنامه درباره «نُت سفید» توضیح داد: این برنامه درباره موسیقی است که در آن از خوانندگان جوان و جویای نام و نوپا با صداهای کمتر شنیده شده، دعوت می شود که با آنان گپ و گفتی خودمانی و حتی درباره زندگی شخصی شان خواهیم داشت.

برنامه نت سفید

تاجیک درباره جزییات بیشتر این برنامه گفت: در این برنامه برای نخستین بار از نوازندگان خانم به همراه سازشان دعوت می شود که هم سازشان را معرفی می کنیم و هم نوازندگی خانم ها نمایش داده می شود.

وی اضافه کرد: برنامه هنری نُت سفید با کارگردانی رامین وکیلی از هفته نخست اسفند، ساعت 11 صبح به وقت ایران و 8 شب به وقت وین پخش می شود.

این خواننده در ادامه توضیح داد: همچنین بنده غیر از مجری گری این برنامه، بخش هایی را خوانندگی خواهم کرد که امیدوارم مورد پسند علاقمندان عزیز قرار گیرد./

https://www.asianews.ir/u/237
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید