صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۲
کد خبر: 3891
گزارشگر: 213
۳۹۶۴۸
۹
۳
۱۵
واریز حقوق از ۱۵ تا ۲۷ اسفند

تشریح پرداخت مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در اسفند 99

تشریح پرداخت مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در اسفند 99
پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۷ اسفند و براساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می‌شود.
پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۷ اسفند و براساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می‌شود.

به نقلگزارش آسیانیوز به از ایلنا، همچنین حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با آ و الف شروع می‌شود دیروز به حساب آنان واریز شده است. سایر بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز براساس حروف الفبا تا روز ۲۷ اسفند حقوق خود را دریافت خواهند کرد و مطابق با روال همیشگی این سازمان حقوق تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران پیش از پایان ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.جدول
https://www.asianews.ir/u/24C
اخبار مرتبط
افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در شرایطی در مجلس مصوب شد که دریافتی های بالای ۱۰ میلیون تومان مشمول این ۲۵ درصد نشده و فقط به میزان ثابت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش حقوق دارند.
همزمان با تجمع جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران، مجلس ایران اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را تصویب کرد.
حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، از تصویب ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مخصوص تامین اجتماعی در کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی رایزنی‌ها و اقدامات خوبی انجام گرفته است و امیدواریم طی هفته‌های آتی اجرا شود.
به باور انور حبیب زاده بوکانی، اکثر نمایندگان مجلس معتقدند هرچه سریعتر باید روند اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان طی شود، منتها این افزایشها باید به گونه ای برنامه ریزی و اجرا شود که کوچکترین تبعاتی در شاخص های کلان اقتصادی کشور ایجاد نکنند.
نمایندگان خانه ملت، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند (و) تبصره ۲ این ماده واحده درباره بدهی های دولت به تامین اجتماعی را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: اگر شفاف‌سازی نشود و به صراحت مشخص نکنند که ۹۰ هزار میلیارد تومان از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بند (و)، سهم مشخص سازمان تامین اجتماعی است، بازنشستگان ساکت نمی‌نشینند و بازهم دست به تجمع و اعتراض خواهند زد.
آنچه برای کارگران شاغل و بازنشسته اهمیت دارد، نه درصد افزایش مزد بلکه رقم ریالی افزایش است؛ فاصله دستمزد ۹۹ و سبد توافقی محاسبه شده برای ۱۴۰۰، بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و برای «واقعی شدن دستمزد» در ۱۴۰۰، همین رقم ریالی یعنی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باید به مزد کارگران حداقل بگیر افزوده شود.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و شستا بهترین مدیریت را در ۲۰ سال گذشته تجربه می‌کنند و امروز بنگاه غیرضروری و کاغذی در این مجموعه‌ها وجود ندارد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق، ۹۰ هزار میلیارد تومان، پیش بینی دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش دادند تا بخشی از تبعیض های ناروایی که در پرداختی بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر بازنشستگان کشوری و لشگری وجود دارد، رفع شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ارمین
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
5
0
1

مدیریت بلدنیستن هیچ چیزی رانمیتونن کنترل کنن فقط بذاروعده الکی بدن مردم خسته شده دیگه تاکی شب میخوابی صبح همه چیزچندبرابرشده این افزایش بدردنمیخوره چندماه دیگه بازهمه چیزگرانترمیشه همان اش همان کاسه بایدجلوگرانی وتورم بگیرن که هیچ وقت نمیتونن مدیریت بلدنیستن ؟!کاربایددادبه کاردان نه به کسای که باپول مدرک خریدن

محقق
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
0

مگه چقدر میدین که این صدقه سری رو تاریخ بندیش کردین که آخرین روز پرداختش میکنین

فخری امامی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
0

سلام و عرض ادب....زنی.سرپرست خانوار هستم بیست و هفت ساله همسرم فوت شده دوتا فرزند پسر دارم با دو میلیون حقوق با بدبختی دارم زندگی میکنم کدوم اضافه حقوق کدوم حق این چه زندگی که دارم من و امثال من......گیریم که حقوق اضافه بشه در عوض کالا به سقف هزار درصد افزایش پیدا می‌کنه باز هم همین بدبختی رو داریم ما

حسین عسگری زاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
0

آقایان محترم وعده راکنار بگذارید عمل کنید تا به آتش قهر وغضب خدا گرفتار نشدید حق واقعی بازنشستگان سخت و زیان آور کار گران زحمت کشیده سازمان تامین اجتماعی را بدهید وتوبه کنید واز خداوند متعال برای کوتاهی در عملیات طلب بخشش کنید

ناشناس
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
0

با سلام :این حقوق میدید تو بوق کارت کردید دوام ۳روز خرچ زندگی نمیشه حالا بیاید به ترتیب الف کی میدنه انگار صدقه دارن میدنه اخ کدوم کشور بازنشسته باید گدایی کنه من باز نشسته های زیادی می شناسم دارن باز میرن سرکار اخ ابن چه جور زندگی یی عمرکارکرده که بازنشسته اگی راحت باشه فکرش آزاده باشه اما برعکس دارن با سیلی صورت اشون سرخ می کنن آیا کرامت یک بازنشسته اینه درپشگاه خدا چگونه می خواهید جواب بدهید

ناشناس
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
0

من مستمری پدرم که بازنشسته بوده میگیرم اما بجز حقوق هیچ پرداختی ندادن چطور به یه عده تا ۱میلیون ۵۰۰ هزار پرداخت شده اما به ما مستمر بگیران هیچی پس این همه سر و صدا برای چه کسانی بوده آیا پدر منم زحمت نکشیده و یا سختی کار نداشته که داشته

رویا
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
0

من وداداشم و مادرم ماهی دو تومن فقط میشه خورد اونم چی؟؟؟ نه سفری نه گردشی نه درسی نه پوشاکی

صابر
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
0

مستمری بگیر آخر هم همان آش همان کاسه شد برو بخواب چیزی نمیدن سیر از گرسنه خبر ندارب

مریم عباسی
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
0
0
0

سلام وقت بخیر پدر من بازنشسته تامین اجتماعی ولی هنوز حقوق اسفند ماهش واریز نشده علت چیست؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید