صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۸
کد خبر: 3934
گزارشگر: 2
۱۷۸۱
۰
۰
۶
با هدف ارتقاء دانش فنی آحاد جامعه ؛

برگزاری اولین آزمون بورسیه دهکده جهانی

برگزاری اولین آزمون بورسیه دهکده جهانی
دهکده جهانی قصد دارد تا به ۵۰۰ نفر، به صورت رایگان، آموزش مهارتی، به همراه گواهینامه دانشگاه بین المللی «نورث وست» ارائه نماید.

ضرورت یادگیری مهارت های کاربردی و تطابق با نیازهای بازار کار در کنار علوم آکادمیک می تواند فرد را به شخصی خبره تبدیل نماید.
دهکده جهانی با هدف ارتقاء دانش فنی آحاد جامعه و راه اندازی مجدد کسب و کارها در دوران پسا کرونا قصد دارد تا به حدود ۵۰۰ نفر از افراد مستعد و علاقه مند در ۵ حوزه تخصصی مورد نیاز بازار کار به صورت رایگان آموزش مهارتی به همراه گواهینامه دانشگاه بین المللی نورث وست ارائه نماید.
هدف این طرح گزینش افراد مستعد و هوشمند و با اخلاق به منظور همکاری در موسسه و سازمان های تابعه می‌باشد.

اولین آزمون بورسیه دهکده جهانی با استقبال علاقه مندان در روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ در مراکز دهکده جهانی دانش و مهارت برگزار گردید.
دهکده جهانی هدف از اجرای این آموزش رایگان را رسالت اجتماعی این موسسه می داند تا بتواند ۵۰۰ نفر از جوانان مستعد کشورمان آموزش مهارتی دهد.

شریک یادگیری شما هستیم!

www.gkv.ir

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/25i
اخبار مرتبط
در روز عید مبعث، دهکده جهانی، دستاوردهایش در سال 1399 را در آمفی تئاتر هتل سیمرغ به جشن نشست و شادی خود را با همکاران و دانشپذیران، با رعایت پروتکلهای بهداشتی به اشتراک گذاشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید