صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۵
کد خبر: 3975
گزارشگر: 213
۳۹۲۹
۰
۰
۱۳
اظهار نظر نخست وزیر استرالیا درباره افشای تصاویر سکسی

ویدیو‌های رفتار جنسی در پارلمان استرالیا چیست؟مردانی که فکر می کنند هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند!

ویدیو‌های رفتار جنسی در پارلمان استرالیا چیست؟مردانی که فکر می کنند هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند!
اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا، در پی افشای ویدیوهایی که برخی از کارمندان مجلس استرالیا را در حال اعمال سکسی به تصویر می‌کشد، خشم عمومی را در این مورد تایید کرد و قول داد در نحوه رفتار با زنان در سیاست تغییر فرهنگی ایجاد شود.

اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا، در پی افشای ویدیوهایی که برخی از کارمندان مجلس استرالیا را در حال اعمال سکسی به تصویر می‌کشد، خشم عمومی را در این مورد تایید کرد و قول داد در نحوه رفتار با زنان در سیاست تغییر فرهنگی ایجاد شود.

ویدیو‌های رفتار جنسی در پارلمان استرالیا چیست؟2021
موریسون این اقدام کارمندان پارلمان را «نفرت‌انگیز» و «شرم‌آور» خواند و گفت که با همه کارمندان دولت در این مورد صحبت خواهد کرد.

اظهارات موریسون فقط چند ساعت پس از آن صورت گرفت که یک روزنامه استرالیایی و کانال ۱۰ این کشور گزارشی از تصاویری در مورد رفتارهای جنسی گروهی از کارمندان دولت در مجلس را منتشر کردند.

در یکی از ویدئوها یکی از کارمندان مرد پارلمان این کشور را نشان می‌دهد که روی یک میز نماینده زن پارلمان در حال رفتار جنسی است.به گفته یکی از مقام‌های دولتی، یکی از این کارمندان از کار خود اخراج شده است.

موریسون در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن این اقدام گفت که من تایید می‌کنم که بسیاری از استرالیایی‌ها ، به ویژه زنان معتقدند که من آنها را نادیده می‌گیرم و این مرا بسیار ناراحت می کند.

این اتفاق پس از آن روی می‌دهد که ریتنی هیگینز یکی از کارکنان سابق اعلام کرد که یکی از مدیران ارشد در سال ۲۰۱۹ در محل دفتر کار به او تجاوز کرده است. خانم هیگینز می‌گوید به خاطر بیم از دست دادن شغلش این موضوع را به پلیس گزارش نکرده بود.
در هفته‌ گذشته به دنبال اظهارات خانم هیگینز، زنان دیگری نیز تجربه‌شان را در مورد آزار و تعرض جنسی در استرالیا بیان کردند و اعتراضات گسترده‌ای سراسر استرالیا را فرا گرفت.
سازمان‌دهندگان راهپیمایی‌های هفته گذشته این اعتراضات را "بزرگترین خیزش سراسری زنان در استرالیا" توصیف کرده بودند.

ویدیوهای جدید چیست؟
این فیلم‌ها توسط یکی از کارمندان سابق دولت به رسانه‌های استرالیا درز کرده است. فرد افشاگر می‌گوید تعداد زیادی از این ویدیوها دریافت کرده است.
او می‌گوید در این ویدیوها افراد از اتاق عبادت برای سکس استفاده می‌کردند و حتی کارگران جنسی را به پارلمان می‌آوردند. فرد افشاگر این موضوع را به عنوان "فرهنگ مردانی" توصیف کرد که "فکر می کنند هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند". انتشاردهنده ویدیوها برخی از همکاران خود را "از نظر اخلاقی ورشکسته" دانست.

واکنش‌ها چه بوده است؟

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا در واکنش به این ویدیوها، به خبرنگاران گفت "شوکه شده است". او اضافه کرد "ما باید اوضاع را سر و سامان دهیم. ما باید سیاست را کنار بگذاریم و این معضل را به رسمیت بشناسیم و آن را برطرف کنیم". نخست وزیر پیشتر به خاطر عدم ملاقات با معترضان مورد انتقاد قرار گرفته بود.
او سرانجام پذیرفت هیاتی از زنان را برای دیدار به پارلمان دعوت کند اما رهبران معترضان با رد این درخواست، اعلام کردند "پشت درهای بسته" ملاقات نخواهند کرد.
معترضان بر این باورند که واکنش دولت به مسئله تجاوز جنسی که خانم هیگینز مطرح کرد قانع‌کننده نبوده است.

اتهام‌های اخیر درباره سوء رفتارهای جنسی بخصوص متوجه دولت محافظه‌کار بوده است. هر چند پس از اظهارات خانم هیگینز اتهام‌هایی درباره آزار و اذیت و تعرض جنسی در مدارس، محل کار و سایر مکان‌ها هم طرح شدند./

https://www.asianews.ir/u/25U
اخبار مرتبط
درباره تاثیرات فیلم‌های پورنوگرافی یا هرزه‌نگاری که به آن‌ فیلم بالای 18سال نیز می‌‌گویند، باورهای مختلف زیادی وجود دارد. با افزایش اطلاعات علمی و آموزش‌های روانشناسان، بیشتر مردم از اثرات این فیلم‌ها آگاه هستند، اما همچنان باورهای غلطی نیز وجود دارد.
فقر زنان یکی از مسائل مهم در دنیای امروز است. فقر زاییده‌ی مناسبات اجتماعی نابرابر است که به توزیع نابرابر منابع، حق و حقوق و مسئولیت اجتماعی می‌انجامد. مناسبات اجتماعی دربرگیرنده‌ی منابعی است که در جامعه وجود دارد و فقرا به ویژه زنان فقیر غالبا از دسترسی به منابع یا مالکیت آن محروم‌اند و به ناچار وابسته به مناسباتی می‌شوند که ایشان را تحت سرپرستی و نیازمند حمایت نگه می‌دارد.
موزیک ویدئوی ساسی مانکن با عنوان «تهران توکیو» با بازی «الکسیس تگزاس» از معروف‌ترین پورن استار‌های زن آمریکایی به گونه ای به جنجال رسانه ای در شبکه های اجتماعی بدل شد؛ هرچند پیش از این، آرش،«« دیگر خواننده ایرانی با «آیلار دیانتی لی» یکی از بازیگران جنسی، کاری مشترک را ارائه داده بود، اما بررسی این موضوع که چرا الکسیس تگزاس حاضر شد با ساسی مانکن وارد همکاری شود، حائز اهمیت است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید