صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۴
کد خبر: 3983
گزارشگر: 2
۲۱۶۳
۰
۱
۱۴
همراه با آموزش های نوین جهانی در انجمن مد و فشن ایران

نخستین مرجع معرفی طراحان و برندهای مد و فشن ایران

نخستین مرجع معرفی طراحان و برندهای مد و فشن ایران
«انجمن مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی، همراه با آموزش های نوین جهانی می‌باشد. این انجمن فرصت آفرینی در ایران و جهان را مد نظر دارد و راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن در ایران است.

«انجمن مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی، همراه با آموزش های نوین جهانی می‌باشد. این انجمن فرصت آفرینی در ایران و جهان را مد نظر دارد و راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن در ایران است.

 انجمن مد و فشن ایران

در واقع با جلوه گری گنجینه هایی از نقش و خیال با آفریده های دستان ایرانی، آغاز فصلی نو در عرصه مد و فشن ایرانی تجلی خواهد یافت. فراهم آوردن بستر توسعه و پیشرفت و نوآوری خلاقانه در صنعت مد و فشن ایران، همراه با همکاری استادان و کارشناسان زبده و متشکل از هیات دبیران و داورانی مطرح از کشورهای اروپایی و نیز با همراهی آکادمی مد و فشن ایران، ژورنال علمی و پژوهشی مد و فشن ایران، و جایزه ملی مد و فشن ایران، تلاشی کارشناسانه جهت کسب جایگاهی والا برای صنعت مد و فشن ایران و ایرانی، از برنامه های انجمن مد به شمار می رود.

این انجمن نخستین مرجع معتبر طراحان و برندهای ایرانی در مد و فشن است و تعریف و تدوین استاندارد در جهانی کردن مد و فشن ایران را در کارنامه خود دارد. انجمن مد و فشن ایران اولین موسسه و مرجع اعطای گواهی و مدرک بین المللی در تمامی دوره های آموزشی مد و فشن، با تاییدیه رسمی از CPD STANDARD کشور انگلستان می باشد. همچنین این انجمن مد با افتخار عضو کنسرسیوم توسعه، نوآوری و آموزش کشور انگلیس است.

انجمن مد و فشن ایران

در این راستا، بنیان اندیشه ای دست اندرکاران انجمن، براساس آغاز گفت و گو و تبادل نظرها و ارایه رویکردهای تخصصی برگرفته از تازه ترین متدهای جهان شکل گرفته است؛ تا به دنبال آن درهای امید به روی خلاقیت ها گشوده و گفتمانی صمیمانه و راهگشا برای همه شیفتگان هنر صنعت مد و فشن، رقم بخورد. بر همین اساس برنامه هایی مانند بازدید از خانه های مد در کشور و حمایت از فعالیت طراحان مد و فشن؛ در هر اندازه از فعالیت‌ و تلاش؛ بزرگ و کوچک و خرد و کلان، نشانگر توجه انجمن مد و فشن، به انواع گروه های فعال این حوزه و حمایت از همه علاقمندان در این عرصه است.

انجمن مد و فشن ایران

همچنین «انجمن مد و فشن ایران» با همراهی آکادمی مد و فشن ایران، ژورنال علمی و پژوهشی مد و فشن ایران، و جایزه ملی مد و فشن ایران، در هفت دپارتمان تخصصی زیر فعالیت می کند:

۱- دپارتمان طراحی مد و لباس
۲-دپارتمان طراحی جواهر و زیور آلات
۳-دپارتمان طراحی کیف و کفش
۴-دپارتمان عکاسی مد و فشن
۵-دپارتمان تحقیق و پژوهش مد و فشن
۶-دپارتمان کسب و کارهای فن آوری مد و فشن
۷-دپارتمان جشن و نمایش هفته مد و فشن

انجمن مد، همچنین در کارنامه خود افتخار برپایی برنامه هایی وزین دارد که به شرح ذیل است :

۱-برگزاری هفته مد و فشن تهران
۲-انتخاب بهترین و برترین چهره سال
۳-انتخاب بهترین و برترین استعداد سال
۴-انتخاب خلاق ترین و برگزیده طراح و برند سال ، از افتخارات دیگر انجمن مد و فشن ایران است و از دوستداران و هنرمندان این عرصه دعوت می کند تا آثار و دستاوردها و فعالیت های خود را ماندگار و جهانی کنند.

«انجمن فشن ایران، سرآغاز فصلی نو و شکوفایی جهانی در مد و فشن ایران»
fashion@asianews.ir

 info@iranfashioncouncil.com

 

ویدیو زیر را مشاهده بفرمایید:

 
پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/262
اخبار مرتبط
انجمن «مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی فرصت آفرینی در ایران و جهان را مد نظر دارد و راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن در ایران است.
مد ‌‌و فشن ایرانی آمیخته است به زیبایی و شکوه هنر فاخر و جاودان ایرانی در گذر اعصار و تاریخ خودش..
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید