صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۳
کد خبر: 4020
گزارشگر: 213
۱۱۵۳
۰
۰
۸
معاون شهردارو رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

برنامه‌های کنگره شهدای یزد با نسل جوان ارتباط موثری دارد

برنامه‌های کنگره شهدای یزد با نسل جوان ارتباط موثری دارد
عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.

عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.

وی درباره مشارکت پررنگ شهرداری یزد در برگزاری دومین کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد ضمن تشریح اقدامات انجام شده در کمیته فرهنگی این کنگره، گفت: حوزه های عملکردی کمیته فرهنگی را می توان در چند سرفصل جمع بندی کرد که شامل جشنواره ها، رویدادها و همایش ها، یادواره ها و بزرگداشت ها، تولیدات رسانه ای و فضای مجازی، تولیدات فرهنگی، هنری و نمایشی، خدمات رسانی، ورزشی، چاپ و نشر، فضاسازی شهری و نهایتا برگزاری اجلاسیه پایانی است.

ملازینلی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که افتخار مسئولیت کمیته فرهنگی کنگره را داشت، در راستای رسالت و وظیفه‌ی ذاتی سازمانی خود در حوزه های یاد شده وارد عمل شده و پس از برنامه ریزی مشترک با معاونت فرهنگی سپاه الغدیر استان به عنوان دبیر کمیته، به بسیج و ساماندهی تیم های فرهنگی و هنری استان پرداخت تا با بهره مندی از پتانسیل های خلاقانه و بدیع اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه سعی در اجرای هرچه با کیفیت تر و خاص تر برنامه ها و رویدادهای مرتبط با تعظیم و تکریم شهدا پرداخت.

 معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد توضیح داد: از آنجا که خود جوانان اهل قلم، هنر، رسانه و فرهنگ از آغاز برنامه ریزی فرهنگی کنگره در این‌مجموعه فعال بودند و خودشان مبادرت به تهیه آثار تولیدی کردند، کارهایی ماندگار و اثربخش خلق شد و از کنگره دوم برای همیشه به یادگار ماند./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/26y
اخبار مرتبط
پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور میدانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد این استان در شهرستان اردکان افتتاح شد.
حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت و گو کرد.
محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی است که با شعار « همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی » برنامه های این هفته را دنبال می کنیم.
علی زارع مهرجردی، رئیس هیات مدیره کانون وکلای استان یزد در نشست خبری گفت: کانون وکلای استان یزد از سال 95 از کانون مرکز مستقل شده است که تاکنون دو دوره هیات مدیره را پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز در سومین دوره هیات مدیره آن قرار داریم.
مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: کرونا در وهله اول باید فرهنگسازی و سپس رعایت نکات بهداشتی به ارزش در جامعه تبدیل شود؛ برخی از باروهای اشتباه همچنان در جامعه وجود دارد و اطمینان های کاذب منجر به ابتلای افراد به کرونا می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد در نشست خبری اصحاب رسانه استان یزد گفت: کمیته روحانیون کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد به منظور معرفی و تیین خدمات این قشر از جامعه در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را در سطح استان اجرا می کند.
مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد گفت: پزشکی قانونی شامل بخش‌های مختلفی است که در حوزه معاینات بالینی افراد مراجعه کننده شامل مواردی از جمله نزاع، تصادفات، قصور پزشکی و غیره است و پرونده‌های که نسبت به نظریات واحد معاینات بالینی اعتراض داشته باشند نیز در واحد کمیسیون پزشکی بررسی می‌شود که ماهانه 50 تا 60 پرونده در این واحد بررسی می شود.
رئیس شورای حل اختلاف استان یزد با بیان این‌که شش شعبه شوراهای ویژه زندان در زندان‌های سراسر استان فعال است، اظهار کردذ: با همکاری این شعب در 9 ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 539 نفر از افراد زندانی نیز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید