صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۳
کد خبر: 4027
گزارشگر: 213
۸۹۰
۰
۰
۱۰
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

رویکرد کنگره شهدای یزد، گفتمان سازی و محرومیت زدایی است

رویکرد کنگره شهدای یزد، گفتمان سازی و محرومیت زدایی است
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد گفتمان سازی و محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.

رویکرد کنگره شهدا یزد، گفتمان سازی در جامعه و محرومیت زدایی است

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد گفتمان سازی و محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.

سردار رضا پورشمسی در اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد به تشریح چگونگی تدوین و برگزاری این کنگره پرداخت و اظهار کرد: از سال 98 هیات های اندیشه ورز سپاه انقلاب اسلامی با استناد به بیانیه گام دوم برای این مهم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مواردی را برای تحقق مورد توجه قرار دادند که می بایست گفتمان سازی نیز در جامعه صورت گیرد افزود: با پیگیری مسوولان استان خرسندیم که میزبان این کنگره در استان هستیم و مهم تر اینکه با برگزاری این کنگره، پیشران گمشده خود را یافتیم.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به ظرفیت عظیم برگزاری این کنگره به عنوان یک پیشران قوی ادامه داد: این ظرفیت و پیشران بزرگ در گام دوم انقلاب قادر است برای شکل گیری جامعه اسلامی به کار گرفته شود لذا علی رغم محدودیت هایی که با شیوع ویروس کرونا داشتیم توانستیم قریب به 270 عنوان برنامه را در شکل دهیم.

وی با بیان اینکه 40 عنوان برنامه و 40 خدمت ویژه 4000 شهید استان مشهور شد تصریح کرد: امید است که برگزاری این کنگره و برنامه هایی که در این رابطه برگزار شد آغازگر خدماتی جدید و جدی به همه مردم و ملت باشد.

پورشمسی در ادامه ضمن عذرخواهی از خانواده شهدا و ایثارگران پیرامون کاستی های احتمالی در برگزاری این کنگره افزود: مهمترین رویکرد ما در برگزاری چنین کنگره ای محرومیت زدایی در سطح جامعه است که امید است با همت و پشتکاری که در برگزاری این اجلاسیه دیدیم این مهم محقق شود./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/26E
اخبار مرتبط
عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.
پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور میدانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد این استان در شهرستان اردکان افتتاح شد.
حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت و گو کرد.
محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی است که با شعار « همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی » برنامه های این هفته را دنبال می کنیم.
علی زارع مهرجردی، رئیس هیات مدیره کانون وکلای استان یزد در نشست خبری گفت: کانون وکلای استان یزد از سال 95 از کانون مرکز مستقل شده است که تاکنون دو دوره هیات مدیره را پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز در سومین دوره هیات مدیره آن قرار داریم.
مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: کرونا در وهله اول باید فرهنگسازی و سپس رعایت نکات بهداشتی به ارزش در جامعه تبدیل شود؛ برخی از باروهای اشتباه همچنان در جامعه وجود دارد و اطمینان های کاذب منجر به ابتلای افراد به کرونا می‌شود.
سیزدهمین کنگره ملی حزب ویتنام بعد از 8 روز کاری در اول فوریه به پایان رسید. در مجموع 1587 نماینده به نمایندگی از پنج میلیون و صد نفر از اعضای حزب در این کنگره شرکت داشتند. کنگره ملی هر پنج سال یکبار برای انتخاب رهبرجدید وتعریف سیاست‌ها وخط مشی های کلی تشکیل می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد در نشست خبری اصحاب رسانه استان یزد گفت: کمیته روحانیون کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد به منظور معرفی و تیین خدمات این قشر از جامعه در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را در سطح استان اجرا می کند.
عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد در نشست خبری به مناسبت برگزاری المپیاد ورزشی استان یزد گفت: هشتمین المپیاد ورزشی محلات امسال به صورت مجازی برگزار می شود و معتقدیم که ورزش باید در همه حال دنبال شود.
مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد گفت: پزشکی قانونی شامل بخش‌های مختلفی است که در حوزه معاینات بالینی افراد مراجعه کننده شامل مواردی از جمله نزاع، تصادفات، قصور پزشکی و غیره است و پرونده‌های که نسبت به نظریات واحد معاینات بالینی اعتراض داشته باشند نیز در واحد کمیسیون پزشکی بررسی می‌شود که ماهانه 50 تا 60 پرونده در این واحد بررسی می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید