صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۳
کد خبر: 4063
گزارشگر: 2
۲۲۰۱
۰
۰
۵
بهترین تلویزیون برای استفاده های خانگی

پرفروش ترین تلویزیون های اولد بازار در سال ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱

پرفروش ترین تلویزیون های اولد بازار در سال ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱
شرکتهای سازنده تلویزیون مانند ال جی، سونی، فیلیپس و … در پی ایجاد تنوعی در ساختار و کیفیت تلویزیونهای خود، دست به کار شدند تا محصولی ارائه کنند که از تمامی جهات برتری خود را بر تلویزیونهای LED نشان دهد.

بر این اساس تلویزیون اولد OLED ساخته و عرضه بازار شد. این تلویزیونها در همان اوایل ورود به بازار برتری خود را نسبت به تلویزیونهای LED به کرسی نشاندند و تبدیل به بهترین تلویزیون برای استفاده های خانگی شدند که البته دلایل خاصی پشت این موفقیت نهفته است. تفاوت این تلویزیونها با تلویزیونهای LED، نه تنها در شکل ظاهری بلکه در کیفیت نمایش تصاویر و همچنین امکانات هوشمند کاملا مشهود و متمایز است. حتی در نوع پنل صفحه نمایش هم با تلویزیونهای LED متفاوت هستند.

۱- تلویزیون ال جی CX

ال جی در دومین روز برگزاری نمایشگاه CES 2020 در ماه اول سال یعنی ژانویه به معرفی محصولات سال جاری خود پرداخت که اولد های بالارده‌ و خاص این کمپانی محبوب و صاحب نام رو نیز شامل میشد؛ در این بین شاهد معرفی اولد ۲۰۲۰ ال‌جی از سری ‌بسیار محبوب C با پسوندی این‌بار متفاوت بودیم و این پسوند دیگر عدد نیست و اگر طبق روال گذشته بود باید شاهد اولد C10 میبودیم اما حالا شاهد اولد CX هستیم یعنی پسوند اولد های ۲۰۲۰ ال جی X خواهد بود (حرف X در نماد اعداد یونانی نشانگر عدد ۱۰ هست.

تلویزیون ال جی CX طبق روال همیشگی بهترین، کاملترین و ارزشمند ترین حالت یک تلویزیون بالارده است که در عین ارایه‌ی تصویر، طراحی و ساخت و همچنین امکانات بسیار بالا و بی‌نظیر از آن شاهد قیمت‌گذاری بسیار رقابتی نیز باشیم و این‌بار شاهد به روز شدن این سری قدرتمند به امکانات و قابلیت های بسیار ارزشمند هستیم. این تلویزیون بسیار خاص و ارزشمند در سایز های متنوعی تولید و عرضه میشود که یکی از سایز های بسیار خاص آن‌که برای اولین بار شاهد هستیم و یک حرکت بسیار خوب از ال‌جی دیدیم، عرضه‌ی اولد پیشرفته‌ی CX با تمام امکانات و ویژگی ها در سایز ۴۸اینچ است که فوق‌العاده به نظر میرسد و این تلویزیون 4K و ۴۸ اینچی تراکم پیکسلی و شارپنسی بیش از یک تلویزیون 8K و ۹۶اینچی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

طراحی تلویزیون ال جی CX

تلویزیون اولد ال جی طبق روال همیشگی طراحی فوق‌العاده چشم ربایی داشته و در همان ابتدا چشمان شما به ضخامت میلیمتری پنل و چند سانتی قسمت پورت ها و اتصالات قفل خواهد شد، پایه‌ی نگه دارنده‌ی تلویزیون نیز از نوع پایه وسط بوده و فضای اشغالی نسبتا متوسطی دارد و دقیقا مانند C9 سال گذشته بوده که نمایی تیره و بسیار جذاب دارد. در پایه‌ی نگه دارنده حالتی پژواک مانند برای تعیین مسیر پرتاب صدای تلویزیون نیز تعبیه شده که در C9 سال گذشته هم شاهد بودیم و در مجموع طراحی CX به طوری کاملا محو در زیبایی ساخت آن خواهید شد. حاشیه های نمایشگر بسیار باریک هستند و ورودی های پر کاربرد نیز در کنار تلویزیون جای گرفته اند.

سیستم عامل قدرتمند و هوشمند

سیستم عامل هوشمند این تلویزیون نیز مانند دیگر مدل های ال‌جی، آخرین نسخه از بهترین پلتفرم هوشمند در دنیای تلویزیون ها یعنی WEB OS در جدید ترین و به روز ترین ورژن خواهد بود که با کنترل جادویی تعامل کم نظیری ایجاد کرده تا کاربر سهولت استفاده ای غیر قابل مقایسه ای با دیگر پلتفرم ها را تجربه کند، سرعت و کیفیت و نمای عالی رابط کاربری به لذت کارکرد با آن میافزاید. دسترسی ها، اینترفیس و برنامه های کاربردی این پلتفرم در سطح بهترین و کاربردی ترین پلتفرم هوشمند است.

2- تلویزیون ال جی C9

تلویزیون اولد ال جی مدل C9 فوق العاده زیبا و دارای کارایی بسیار بالاست که زبان زد خاص و عام شده است. تلویزیون های اولد جایزه بهترین تلویزیون را در سال 2019 از آن خود کرده و بار دیگر شرکت ال جی در زمینه تولید تلویزیون ان هم با تکنولوژی منحصر به فرد خود(OLED) از سایر رقبا همچون سامسونگ فیلیپس و سونی جلو افتاده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 55 اینچ و کیفیت تصویر 4K آلترا اچ دی است اما آیا تمام تلویزیون های 4K یک کیفیت تصویر را دارند؟ سیستم صوتی آن 40 وات است و دارای یک ساب ووفر 20 وات و 2 عدد اسپیکر 10 وات در کناره هاست. صدای قدرتمند و هیجا انگیزی را ایجاد می کند و با این سیستم صوتی هیچ وقت سینما خانگی شما را وسوسه نمی کند اگر هم صدایی بیشتر از این میزان را خواستید گزینه ها و پورت های کارآمدی در آن تعبیه شده که رضایت کاملی را از طرف کاربران بدست می آورد. طراحی زیبا و قاب بسیار باریک از خصوصیت ظاهری این تلویزیون است. در کنار این همه ظرافت و زیبایی دارای ویژگی های فنی بی نظیر و بی نظیر است.

امکانات هوشمند C9

سیستم عامل webos شرکت ال جی با تغییراتی که در سال 2015 داشت جان تازه ای گرفت و دوباره به عرصه ی رقابت با تایزن و اندروید برگشت در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقدند که سیستم عامل WebOS در سال های اخیر از رقبا ی خود پیشی گرفته است . سادگی و راحتی در کنار کمی طنز چیزی است که ال‌جی در WebOS به آن دست پیدا کرده است. هم اکنون آخرین نسخه این سیستم عامل تلویزیونی با نام WEB OS 4.5 به تازگی معرفی شده است که در تلویزیون پرچم دار ال جی٬ OLED C9 نیز استفاده شده است. این سیستم عامل با تمامی پخش کننده های آنلاین مانند Netflix, Amazon, YouTube و Google Play TV سازگاری کامل دارد. همچنین فروشگاه یا سرور اختصاصی ال جی نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

 

تلویزیون سونی A8H-min

 

3-تلویزیون سونی A8H

سونی در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۰ در نمایشگاه بزرگ CES 2020 که همه ساله به منظور به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد های هر برند دیجیتالی و غیر دیجیتالی برگزار میشود، طی کنفرانس که داشت به معرفی چند مدل محبوب از سری بالارده های LED و OLED خود پرداخت که سونی A8H نیز معرفی شد. سونی اولد A8H این بار ره‌روی مدل A9G سال گذشته برعکس مدل A8G اینبار در قالب تلویزیون بالارده به میدان آمده و تلویزیونی OLED با رزولوشن 4K است. این مدل تفاوت های ظاهری با مدل های قبل خود داشته و به چیپ قدرتمند سونی نیز مجهز هست.

طراحی خیره کننده A8H

تلویزیون سونی A8H در خصوص طراحی کالبد و قالب کلی خود را از A8G سال گذشته قرض گرفته است اما با این حال شاهد پیشرفت ها و تغییرات ریز و درشتی هستیم. برای مثال در A8H سال جدید شاهد مهم ترین تفاوتی که در طراحی این تلویزیون نسبت به مدل سال گذشته دیده میشود، پایه‌ های نگه دارنده‌ی تلویزیون یا استند آن هستند که به طور کامل از حالت پایه وسط به حالت خرچنگی با ارتفاع بسیار کم و گوشه ای مبدل شدند و این پایه ها به نوبه خود زیبا هستند و مهم ترین نکته‌ی مثبت آن امکان قرارگیری ساندبار بین پایه ها خواهد بود. جنس و استحکام پایه ها نیز مانند کیفیت ساخت و اسمبل تلویزیون عالی و در بهترین حالت ممکن قرار داره و درواقع A8H تلویزیون بالارده تری از A8G سال گذشته است.

سیستم عامل و رابط کاربری پرقدرت

سیستم عامل هوشمند A8H نیز دقیقا مانند مدل های گذشته از بروز ترین نسخه‌ی اندروید یعنی نسخه ۹.۰ بهره میبرد که آخرین به روزرسانی ها و باگ فیکس ها نیز با اینترفیس یا رابط کاربری به روز شده‌‌ی آن همراه شده اند تا روون ترین تجربه ی کاربری را در اختیار شما قرار دهند. اندروید به شما این دسترسی را میدهد تا به سیل انبوهی از اپلیکیشن های کاربردی دسترسی داشته باشید و در عین حال به تمامی تنظیمات و شخصی سازی های پلترفم سونی دسترسی راحتی داشته باشید. سونی در A8H نیز از دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل استفاده میکند که دستور های بیشتری نیز به آن اضافه شده و تجربه‌ی بسیار خوب و دقیقی را به ارمغان می‌آورد.

 

تلویزیون OLED

 

جهت دیدن مشخصات و خرید این محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی سلام بابا مراجعه نمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/27j
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید