صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۱
کد خبر: 4206
گزارشگر: 213
۷۹۳
۰
۰
۶
در شهرهای قرمز تا ۱۰ اردیبهشت

تعطیلی «دانشگاه آزاد» تمدید شد

تعطیلی «دانشگاه آزاد» تمدید شد
براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی، تعطیلی تمامی واحدها و مراکز این دانشگاه در شهرهای قرمز تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.
براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی، تعطیلی تمامی واحدها و مراکز این دانشگاه در شهرهای قرمز تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.

بر اساس اعلام معاونت توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونایی در تمامی مراکز استان ها و با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تمدید یک هفته ای تعطیلات تا ۱۰ اردیبهشت ماه در شهرهای قرمز، کلیه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای قرمز تعطیل هستند.

بر این اساس، حضور کارکنان و خدمات در بخش های پشتیبانی فنی و مالی باید به گونه ای باشد که خللی در امور آموزشی (کلاس‌های آنلاین) به وجود نیاید و همچنین پرداخت های مالی، حقوق و... دچار مشکل نشود.

همچنین درخصوص مدیریت کلاس‌های برخط به گونه ای اقدام گردد که خللی به امور جاری مورد نیاز وارد نشود.

براساس اعلام دانشگاه آزاد، کارکنان شیفتی کمافی السابق به فعالیت خود ادامه می دهند و کارکنان واحدهای علوم پزشکی تابع تصمیمات متخذه معاونت علوم پزشکی دانشگاه می باشند.

در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز کارکنان با حداکثر یک سوم حضور خواهند داشت. اولویت با عدم حضور با بیماران زمینه ای و مادرانی است که دارای فرزند خردسال هستند. تعیین حضور افراد در هر بخش با رییس آن بخش خواهد بود./
https://www.asianews.ir/u/2da
اخبار مرتبط
وضعیت تهران به جهت مرگ و میر در اثر ویروس کرونا بسیار حاد و بحرانی گزارش شده است و مسوولان بهشت زهرا آمار متوفیان را در 50 سال اخیر در تهران بی سابقه اعلام کردند.
رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه فراخوان تزریق واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت خواهد بود، گفت: افرادی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت هستند می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه سلامت یا خانه بهداشت برای تشکیل پرونده خود اقدام کنند.
رئیس اتاق بازرگانی تهران در توئیتر اعلام کرده واردات واکسن انجام شده و میان کارگران صنعتی توزیع می‌شود؛مساله اینجاست که این کار چقدر به طول می‌انجامد و آیا واقعاً این واکسن‌ها رایگان میان کارگران توزیع خواهد شد؟
وقتی روند جهانی عرضه و تقاضای واکسن کرونا، نامتعادل است، خطر انحراف و رانت و سوءاستفاده وجود دارد.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی گفت: با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت، ۳ شرکت خصوصی تاکنون برای واردات واکسن کرونا مجوز گرفته‌اند؛ در حالی که شرط بخش خصوصی برای توزیع واکسن بین کارگاه‌های تولیدی این است که کارفرما هزینه تزریق واکسن تک تک کارگران را تقبل کنند و در این خصوص از کارگران ریالی دریافت نشود.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه اصحاب رسانه‌وخبرنگاران در گروه مشاغل حساس و در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا هستند، گفت: اگر این دور را تمام کنیم به مشاغل حساسی همچون خلبانان، اصحاب رسانه، زندانیان و غیره خواهیم رسید.
علیرضا رییسی، ‌سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا که پیشتر از امکان پرداخت پول برای دریافت «زودتر» واکسن‌های وارداتی خبر داده بود، اعلام کرد واکسیناسیون برای همه گروه‌ها «رایگان» انجام خواهد شد؛ این در حالی است که او یکشنبه در ارتباط با واکسیناسیون اعلام کرده بود کسانی که نمی‌خواهند منتظر نوبت خود برای تزریق بمانند، می‌توانند با پرداخت هزینه زودتر واکسن را دریافت کنند.
رکودی که سینمای ایران تجربه می کند شاید در تاریخ هنر هفتم بی سابقه است و سینما اگر بخواهد کماکان به حیات خود ادامه دهد، ناگزیر است بر اساس تغییراتی که ویروس همه گیر کرونا در مختصات محصولات فرهنگی جهان ایجاد کرده، محصولات خود را ارائه کند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد سردار محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، بر اثر عارضه قلبی فوت کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید