صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۴
کد خبر: 4215
گزارشگر: 213
۱۶۱۰
۰
۰
۷
از سوی حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران صورت گرفت:

انتصابات جدید در معاونت برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران

انتصابات جدید در معاونت برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران
معاون شهردار تهران طی احکام جداگانه ای سرپرستان "مرکز نوسازی و تحول اداری" ، "اداره کل رفاه و امور ایثارگران" و "دفترپایش برنامه، مدیریت پروژه و اطلاعات عملکرد" شهرداری تهران را منصوب کرد.

معاون شهردار تهران طی احکام جداگانه ای سرپرستان "مرکز نوسازی و تحول اداری" ، "اداره کل رفاه و امور ایثارگران" و "دفترپایش برنامه، مدیریت پروژه و اطلاعات عملکرد" شهرداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، طی احکام جداگانه ای از سوی حامد مظاهریان، سجاد احمدوند به سمت سرپرست مرکز نوسازی و تحول اداری، عباسعلی مدیح به سمت سرپرست اداره کل رفاه و امور ایثارگران ، علی جعفری شهرستانی به سمت سرپرست دفترپایش برنامه ، مدیریت پروژه و اطلاعات عملکرد شهرداری تهران منصوب شدند.

در این آیین تودیع و معارفه که با حضور محمدجواد حق شناس عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، حامد مظاهریان با اشاره به مدت زمان سپری شده از حضور خویش در شهرداری تهران گفت: افتخار آن را داشتم که در کنار افراد شایسته ای باشم و سعی کردم زمینه رشد آنها را فراهم کنم.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا ابراز امیدواری کرد که از ادغام دو معاونت پیشین، معاونتی قوی تبلور خواهد یافت. البته زمان بر بودن و مشاهده برخی چالش ها در تحقق این موضوع طبیعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: چیزی که برای آیندگان به ارث خواهد رسید، معاونتی است که برنامه و توجه به سرمایه های انسانی سازمان سرلوحه اهداف آن خواهد بود.

در پایان این مراسم، مظاهریان،  معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات رضاجلالی مدیرکل سابق امور ایثارگران شهرداری تهران برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین از تلاش های "سید مرتضی میرپور و داور نظری اردبیلی" تقدیر و ایشان را به سمت مشاور حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران منصوب کرد./

https://www.asianews.ir/u/2dz
اخبار مرتبط
حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و شورای شهرداری تهران گفت: موسسه هادیان شهر به عنوان یکی از شرکت های اصلی تامین نیروی انسانی شهرداری تهران، در اعمال افزایش قانونی حقوق و مزایای کارکنان پس از شروع سال جدید، فرآیند تمدید قرارداد کارکنان را به پایان رساند و قراردادها هم اکنون قابل رویت در میز کار الکترونیکی است.
حامد مظاهریان، طی حکمی از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران، به عنوان معاون جدید معاونت "برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا "منصوب شد و با این حکم دو معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر با یکدیگر ادغام شدند؛ در حالی که در تاریخ مدیریت شهری تهران این برای نخستین بار است که ساختار ستادی شهرداری به سمت انقباضی شدن برای چابک سازی و بازده مطلوب تر حرکت کرده است.
مراسمی به بهانه روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران عرصه شهری و اقتصادی، روز گدشته با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه و امور شورای شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 تهران در "عمارت مسعودیه" برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید