صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۱
کد خبر: 4237
گزارشگر: 213
۳۴۲۴
۰
۰
۱۵
در ادامه نگرانی ها درباره بازارهای ارز دیجیتالی

بیت‌کوین «صعودی» شد/ پیشنهاد برای خرید بیت کوین؟!

بیت‌کوین «صعودی» شد/ پیشنهاد برای خرید بیت کوین؟!
بیت‌کوین کانال ۵۰ هزار دلار را هم از دست داده و نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده بود. اما حالا دوباره روندی صعودی پیدا کرده و به ۵۲ هزار دلار رسیده است. حالا وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت‌کوین کانال ۵۰ هزار دلار را هم از دست داده و نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده بود. اما حالا دوباره روندی صعودی پیدا کرده و به ۵۲ هزار دلار رسیده است. حالا وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت‌کوین ریزش زیادی داشت و بعد از ثبت سقف جدید از ۶۵ هزار دلار تا کانال ۴۰ هزار دلار نیز ریزش کرد و حتی کارشناسان ریزش این ارز تا محدوده ۳۰ هزار دلار را محتمل می‌دانند و عقیده دارند فعلا باید صبر کرد.

----------------------------------

بیشتر بخوانید:

بیت‌کوین به زیر ۵۰ هزار دلار رسید/رکورد تاریخی ۱۰ هزار نهنگ «اتریوم»!

بازار «رمزارزها» و تهدید وزارت خرانه داری آمریکا؟

ایلان ماسک؛ دومین ثروتمند جهان؟

--------------------------------------------------------------------------------------


به عقیده حسین مرید سادات، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی محدوده مقاومت بیت‌کوین ۵۱ هزار دلار بود که امروز این ارز توانست این محدوده مقاومتی خود را پشت سر بگذارد اما هنوز روند صعودی این ارز شروع نشده و زمانی می‌توان گفت این ارز دوباره گارد صعودی به خود گرفته است که بتواند از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند. زمانی که قیمت بیت‌کوین از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند می‌توان گفت سقف جدید از سقف قبلی بالاتر بسته شده و بیت‌کوین گاردی صعودی به خود گرفته است.

چرا باید صبر کرد؟
به گزارش آسیانیوز تجارت نیوز نوشت: امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی نیز چند روز پیش بازگشت بیت‌کوین به محدوده ۵۰ هزار دلار را پیش‌بینی کرده بود. او زمانی که بیت‌کوین به کانال ۴۰ هزار دلار سقوط کرده بود در رابطه با روند بیت‌کوین گفت: من فکر می‌کنم که بیت‌کوین به محدوده ۵۲ تا ۵۶ هزار دلار صعود می‌کند و بعد یک اصلاح پیش‌رو خواهیم داشت که احتمالا تا ۴۳ هزار دلار ادامه دارد و اگر این محدوده حفظ نشود اصلاح تا محدوده ۳۷ هزار دلار ادامه دارد.

کارشناسان توصیه می‌کنند در شرایطی که بازار روندی پایدار ندارد و بیت‌کوین (به عنوان لیدر بازار) گاردی نزولی دارد نباید اقدام به سرمایه‌گذاری کرد. نقطه امن و خوب برای خرید زمانی است که گارد صعودی شکل بگیرد و به عقیده کارشناسان قله جدید صعودی در محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار شکل می‌گیرد و در صورت عبور از این محدوده می‌توان کم‌ریسک‌تر بیت‌کوین خرید.

به گزارش آسیانیوز این در حالی است که تا چند روز گذشته روند نزولی ارزهای دیجیتالی ادامه داشت و بیت کوین در سطح ۵۰ هزار دلاری سقوط کرد. با تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتالی، بیتکوین سطح مهم ۵۰ هزار دلاری را هم از دست داد.

بورس کانادا که یکی از پیشتازترین بورس های جهان در عرصه ارزهای دیجیتالی شناخته می شود با ورود یک صندوق بورسی مبتنی بر رمزارز دیگر موافقت کرد. بدین ترتیب، اکنون چهار ETF که مبتنی بر ارزهای دیجیتالی هستند در بورس تورنتو لیست شدند. این صندوق بورسی بر پایه رمزارز اتریوم که اکنون دومین رمزارز بزرگ دنیا محسوب می شود، به فعالیت های سرمایه گذاری خواهد پرداخت.

همچنین برخی کارشناسان عقیده دارند فعلا بزرگ‌ترین ریسک بازار رمزارزها تهدید و یا تحریم رمزارزها از سوی وزارت خزانه داری آمریکا است. اما چقدر احتمال دارد این اتفاق رخ دهد؟

یکی از دلایل ریزش بیت‌کوین از محدوده ۶۴ هزار دلار پخش شدن شایعه‌ای بود مبنی بر اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار است با ارز دیجیتال مقابله کند اما به نظر می‌رسد این موضوع فقط در حد یک شایعه بود./

https://www.asianews.ir/u/2eS
اخبار مرتبط
روند نزولی ارزهای دیجیتالی ادامه دارد و بیت کوین در سطح ۵۰ هزار دلاری سقوط کرد.
به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، با تردید نسبت به روند بلندمدت بیت کوین، شمار سرمایه گذاران عمده در اتریوم افزایش قابل توجهی داشته است تا جایی که اکنون تعداد نهنگ های اتریوم که ۱۰ هزار عدد اتریوم یا بیشتر از این رمزارز در اختیار دارند، به رکورد تاریخی تازه ای رسیده است.
بورس امروز با تعادلی نسبی در عرضه و تقاضا شروع به کار کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا در شاخص‌سازان افزایش یافت و با مثبت مواجه شد. اما آینده بورس چه خواهد شد؟ چه سناریوهایی مطرح است؟
پس از چند سال تلاطم، بهای بیت‌کوین در ماه‌های اخیر در حد چشمگیری افزایش یافته و از حمایت موسسات مالی مهم و معتبر برخوردار شده است؛ در حالی که شرکت تسلا اعلام کرد حدود ۱.۵ میلیارد دلار در ارز مجازی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است.
در کشورهای پیشرفته برای جلوگیری از آلودگی هوا بر روی دودکش نیروگاه ها فیلترهای مخصوصی نصب شده که مانع از انتشار آلودگی هوا و محیط زیست می شود، ولی متاسفانه در نیروگاه های ایران چنین تجهزات و تکنولوژی وجود ندارد و این موضوع سبب شد تا در کلان شهرهایی که در اطراف آن نیروگاه وجود دارد، وضعیت هوا بسیار ناسالم و آلوده باشد؛ هر چند مسوولین استفاده از مازوت را بارها انکار کردند، ولی سرانجام وزیر نفت تایید کرد که به دلیل تحریم ها و عدم صادرات مازوت، چاره ای جز سوزاندن این سوخت به شدت آلاینده نیست.
آیا سوزانده شدن مازوت ضرر دارد یا خیر ؟ دلیل استفاده از مازوت چیست ؟ آیا استفاده از مازوت به تحریم ربط دارد یا خیر ؟ آیا در تهران مازوت سوزانده می شود یا خیر ؟ آیا بر مرگ و میر کرونا اثر دارید یا خیر ؟ کلکسیون اظهارات متعددی که در این خصوص از طرف مسئولین بیان شده است بررسی کردم تا پاسخ این سوالات را بیابم . مرور این اظهارات متناقضات نشان می دهد که مازوت نه فقط جان مردم را می گیرد بلکه اعتماد و امید را هم به آتش می کشاند.
مسوولان می‌گویند به دلیل مصرف بالای برق و گاز خانگی و تجاری ناچار به قطع برق در برخی مناطق شده‌اند و برخی از کارشناسان و روزنامه‌نگاران اما قطعی برق را مرتبط با تولید بیت کوین توسط چینی‌ها در ایران می‌دانند.
قیمت بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کرد و به ۳۴ هزار و ۸۰۰ دلار رسید. آخرین افزایش ناگهانی بیت‌کوین کمتر از سه هفته پیش، در ۱۶ دسامبر اتفاق افتاد که قیمت آن تا ۲۰ هزار دلار بالا رفته بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید