صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۴
کد خبر: 4253
گزارشگر: 213
۱۶۸۵
۰
۰
۱۱
شیوع کرونا و وضعیت پرواز به کشورهای دیگر

فروش بلیت هواپیما ممنوع شد؟

فروش بلیت هواپیما ممنوع شد؟
یک مقام سازمان هواپیمایی کشور گفت:پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فروش بلیت پرواز به/از مقصد 15 کشور دیگر ممنوع شده است.

بحران کرونا؛ ایران فروش بلیت هواپیما به مقصد ۱۵ کشور را ممنوع کرد

یک مقام سازمان هواپیمایی ایران امروز اردیبهشت اعلام کرد پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فروش بلیت پرواز به/از مقصد چند کشور دیگر ممنوع شده است.

-------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

در روزهای شیوع کرونا چه بخوریم؟/ضرورت تغذیه مناسب در مقابله با ویروس

تاثیر شیوع کرونا بر وضعیت صنعت غذا

جزییات «آغاز ثبت‌نام اولویت دوم» واکسیناسیون کرونا/چه واکسنی قرار است تزریق شود؟!

وزیر بهداشت باید «استعفا» می داد/ چرا واکسن «پولی» و «طبقاتی» شود؟!

------------------------------------------------------------------------------

به گفته حسن خوشخو، مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، فروش بلیت هواپیما به مقاصد هند، پاکستان، فرانسه، بوتسوانا، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا ممنوع شده است. طی هفته‌های گذشته گزارش‌های متعددی از کشف انواع جهش‌‌یافته کرونا در برخی کشورها از جمله برزیل، هند، آفریقای جنوبی و بریتانیا منتشر شده است.بر اساس اعلام این سازمان، در صورت فروش بلیت پرواز به کشورهای مذکور، مجوز دفاتر خدمات مسافرت هوایی باطل خواهد شد.

شیوع کرونا در ایران از اوایل بهار اوج گرفته و نگرانی‌های زیادی نسبت به ورود انواع جهش یافته ویروس کرونا به کشور وجود دارد.

روند واکسیناسون در ایران نیز با کندی پیش می‌رود. در حالی که بیش از یک میلیارد نفر در جهان واکسینه شده‌اند، تاکنون ۵۶۳ هزار نفر در ایران دوز اول واکسن را دریافت کرده و حدود ۱۵۵ هزار نفر از آن‌ها دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند. بدین ترتیب کمتر از یک درصد جمعیت ایران حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند./

https://www.asianews.ir/u/2fT
اخبار مرتبط
همزمان با افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب انگلستان، برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اقدامی فوری، کلیه پروازهای ورودی از بریتانیا را لغو و ممنوع اعلام کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید