صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۹
کد خبر: 4305
گزارشگر: 213
۱۱۲۳
۰
۰
۶
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خواستار شد:

ضرورت «اشتغال مستمر» برای خانواده زندانیان نیازمند

ضرورت «اشتغال مستمر» برای خانواده زندانیان نیازمند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: ایجاد اشتغال باید برای خانواده های زندانیان به گونه ای صورت بگیرد که به صورت مستمر و دائمی باشد تا به مرور زمان آسیب پذیری این خانواده ها کاهش یابد.

در ادامه پویش ۳۰ روز مهربانی ،در بیستمین روز ماه مبارک رمضان از منزل دو زندانی نیازمند بازدید شد.

اعظم کاظمی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری به همراه محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت ،اصلاح و تربیت زندانها و آرمین کاظمی نژاد مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد از منزل دو زندانی نیازمند در محله های فقیر نشین بازدید به عمل آوردند.

کاظمی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به ضرورت رسیدگی به کاهش ناهنجاریهای اجتماعی در حوزه سرپرستی خانواده های نیازمند، خواستار تشکیل جلسات استانی در خصوص حمایت از این قشر شد.وی گفت: دستگاه های حمایتی و سرپرستی باید مجاب شوند با برنامه ریزی های اساسی و استفاده از ظرفیت خیرین به صورت ریشه ای به معضل فقر در خانواده های زندانیان بپردازند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همچنین گفت: ایجاد اشتغال باید برای این خانواده ها باید به گونه ای صورت بگیرد که به صورت مستمر و دائمی باشد تا به مرور زمان آسیب پذیری این خانواده ها کاهش یابد./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/2id
اخبار مرتبط
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا ، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ چراغ فعالیت‌ های فرهنگی و هنری استان را کم رنگ کرد ولی نتوانست آن را کاملا خاموش کند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد گفتمان سازی و محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.
عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.
پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور میدانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد این استان در شهرستان اردکان افتتاح شد.
حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت و گو کرد.
محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی است که با شعار « همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی » برنامه های این هفته را دنبال می کنیم.
علی زارع مهرجردی، رئیس هیات مدیره کانون وکلای استان یزد در نشست خبری گفت: کانون وکلای استان یزد از سال 95 از کانون مرکز مستقل شده است که تاکنون دو دوره هیات مدیره را پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز در سومین دوره هیات مدیره آن قرار داریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید