صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
کد خبر: 4330
گزارشگر: 213
۹۳۲
۰
۰
۱۱
بخشنامه الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری

جزییات دورکاری و «مرخصی ضروری کارکنان دولت» در هفته پایانی اردیبهشت

جزییات دورکاری و «مرخصی ضروری کارکنان دولت» در هفته پایانی اردیبهشت
بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا، از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا، از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

جمشید انصاری بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا را ابلاغ کرد.

-------------------------------

بیشتر بخوانید:

جزییات محدودیت‌های شغلی و تردد در تهران و شهر‌های قرمز/فروردین 1400

تشریح «نحوه واکسیناسیون سالمندان»/بدون ثبت نام برای «همه اولویت ها» پیامک ارسال می شود

چرا «شربت ضد کرونا» حاوی «تریاک» است؟!

--------------------------------------------------------------------------


بر اساس بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی،‌ در صورت وصول گزارش عدم رعایت و اعمال مفاد بخشنامه مذکور، با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف بر اساس بند (۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (موضوع بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۵/۶/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور) برخورد خواهد شد.

بخشنامه کرونا


https://www.asianews.ir/u/2jF
اخبار مرتبط
جمعی از پزشکان معتقدند هنوز نتیجه مطالعات بالینی واکسن‌های ایرانی مشخص نیست؛ در حالی که به اعتقاد برخی کارشناسان صدور مجوز واردات واکسن گران و نایاب کرونا برای شرکت های بخش خصوصی، حکایت‌های کهنه ای را درباره رانت‌خواری از کنار واردات دارو را فعال خواهد کرد.
واکسن‌های موجود کرونا در حال حاضر برای افراد زیر ۱۸ سال، در دوره بارداری و شیردهی، سابقه واکنش‌های حساسیتی شدید و وجود هر گونه بیماری حاد با تب یا بدون تب ممنوعیت مصرف وجود دارد.
شیوع ویروس کرونا به متأثر شدن شدید تقاضای کل و عرضه کل در اقتصاد ایران منجر شده است؛ به صورتی که در بخش تقاضا مصرف خانوار به علت کاهش درآمد، عدم تمایل برای خرید، افزایش پس‌انداز به دلیل نا اطمینانی از آینده و کاهش صادرات؛ به دلیل ملاحظات تحریمی و بهداشتی کشورهای طرف تجاری به‌شدت کاهش پیدا کرده است.
حمید حسینی، عضو هیات رییسه اتاق ایران و عراق، درباره خرید واکسن کرونا با بخشی از پول‌های مسدودشده تهران در بغداد، گفت: توافق شده که از محل مطالبات صادرات برق و گاز به عراق، واکسن استرازنکا و اسپوتنیک خریداری شود؛ این در حالی است که حتی با تلاش های رییس بانک مرکزی در اواخر سال گذشته، وضعیت پول های بلوکه شده ایران در عراق، کره جنوبی و کشورهای دیگر هنوز نامشخص است.
همراه با واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ کاربران توییتر خبر می‌دهند که این گروه با واکسن کره جنوبی واکسینه شدند؛ در حالی است که پیش از این خبری از واردات واکسن از کره جنوبی نبود.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امیدواریم بتوانیم در خرداد ۱۴۰۰ اولین مجموعه میلیونی تولید واکسن را داشته باشیم و می‌توانیم تا پایان سال کار واکسیناسیون عمومی را به سرانجام برسانیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا ، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ چراغ فعالیت‌ های فرهنگی و هنری استان را کم رنگ کرد ولی نتوانست آن را کاملا خاموش کند.
مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: ۹ شهرستان گیلان نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد؛ همچنین ۸۲۸ بیمار کرونایی دیگر نیز در بیمارستان‌های این استان بستری شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مردم گیلان کمتر از ۵۵ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را حادتر خواهد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید