صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۹
کد خبر: 4348
گزارشگر: 213
۱۳۸۶
۰
۰
۱۰
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان:

دستگیری عاملان شرارت در آستانه‌اشرفیه/ یکی از آنها قاتل بود

دستگیری عاملان شرارت در آستانه‌اشرفیه/ یکی از آنها قاتل بود
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آسیانیوز، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب و جرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

اسلحه کشی 3 نفر از اراذل و اوباش آستانه اشرفیه

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سه نفر با سلاح سرد فردی را مجروح کرده‌اند، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان مورد نظر با هماهنگی قضائی خبر داد و اضافه کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش و سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

اختلافات شخصی عامل درگیری در آستانه اشرفیه

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
وی در پایان با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد./

https://www.asianews.ir/u/2kF
اخبار مرتبط
جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان گفت: سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع بوده و با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود.
مدیرکل راه آهن شمال ۲، مسیر ریلی گیلان را یک شاهراه بین المللی دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت فراوان سرعت در ارائه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر، سرعت عمل در مسیر ریلی بیش از مسیر جاده ها است.
مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: ۹ شهرستان گیلان نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد؛ همچنین ۸۲۸ بیمار کرونایی دیگر نیز در بیمارستان‌های این استان بستری شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مردم گیلان کمتر از ۵۵ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را حادتر خواهد کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با گله‌مندی از عدم تخصیص اعتبار به سازمان مدیریت بحران کشور و ناراحتی مردم گفت: بر اساس آمار در سال 98 سازمان مدیریت بحران پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان از برنامه‌وبودجه درخواست کرد که از این میزان تنها ۳۰۰ میلیارد تومان برای آن محقق شده است.
طی روزهای گذشته علاوه بر اعتراض‌ها در رسانه‌های مجازی و شهرهای کشور، صدها فعال مدنی و سیاسی هم با نوشتن طوماری آنلاین خطاب به رییس‌جمهور چین اعلام کردند که این توافق مردود است، ولی علی ربیعی، سخنگوی دولت مخالفت‌ها را عملیات روانی توصیف کرد.
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و استان‌های سمنان، گیلان و گلستان بسته هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید