صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
کد خبر: 4367
گزارشگر: 213
۹۹۳
۰
۰
۱۱
فردا؛ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ارایه می شود

جزییات و «نقدینگی» عرضه اولیه «فگستر» در روز چهارشنبه

جزییات و «نقدینگی» عرضه اولیه «فگستر» در روز چهارشنبه
فردا؛ ۲۲ اردیبهشت‌ماه، ۱۵ درصد از سهام شرکت صنایع روی ایرانیان ۱۵ با نماد «فگستر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌شود.

روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، شرکت صنایع روی ایرانیان ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد «فگستر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، اولین اطلاعیه کارگزاری‌ها درباره عرضه اولیه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان با نماد «فگستر» در بازار فرابورس ایران در روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد.

عرضه اولیه فگستر 22 اردیبهشت عرضه اولیه فگستر 22 اردیبهشت



https://www.asianews.ir/u/2le
اخبار مرتبط
امروز بورس تحت تاثیر نشست وین قرار دارد و تحولات امروز بازار سهام به اخبار دیپلماتیک بستگی دارد.
فضای سرمایه گذاری در بازار سهام اگر چه با تردید و ابهام روبه‌روست که همچنان بورس بازان در یک وضعیت خوش بینانه، منتظر محرک های قوی از جمله مذاکرات برجامی هستند؛ در حالی که اگر دولت به وعده‌هایش برای حجم تامین مالی از طریق فروش سهام شرکت‌های دولتی عمل کند احتمالا سال آینده یک سال رویایی از نظر عرضه‌های اولیه در بورس خواهد بود
عرضه اولیه سهام «شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار» به نماد «مدار» روز چهارشنبه (۲۰ اسفند ماه) در بورس تهران انجام می‌شود.
بورس امروز با تعادلی نسبی در عرضه و تقاضا شروع به کار کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا در شاخص‌سازان افزایش یافت و با مثبت مواجه شد. اما آینده بورس چه خواهد شد؟ چه سناریوهایی مطرح است؟
با تداوم روند اصلاحی قیمت سهام و از آن بدتر کاهش نقدشوندگی سهام و قفل شدن سرمایه‌های در صف فروش، باز هم بازار بهانه‌جویی‌ها درخصوص دلایل متوقف نشدن این روند نزولی داغ شده است و این‌بار گویا صاحبان تریبون‌های مجازی، دیواری کوتاه‌تر از اوراق دولتی نیافته‌اند؛ به اصطلاح کارشناسانی که قصد دارند عرضه‌ اوراق دولتی را به‌عنوان مقصر اصلی روزهای منفی بورس تهران معرفی کنند.
ایران در سال ۹۹ روزگار متفاوتی را پشت سر گذاشت و روند حوادث به گونه‌ای غیرقابل‌پیش‌بینی پیش رفت؛ ویروس کرونا که البته تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داد، زندگی ایرانیان را هم با دشواری‌های فراوان روبه‌رو کرد، اما هجوم مردم به سمت بورس و راه‌یافتن اصطلاحات بازار سرمایه به زندگی روزمره مردم یکی از پدیده‌های سال ۹۹ در جامعه ایران بوده‌ است؛ در حالی که از ماه‌ها پیش ورق برگشت و نه‌تنها سودهای حاصل‌شده که حتی سرمایه مردم هم از بین رفت.
مدیر عامل شرکت فرابورس ایران گفت: اکنون سه شرکت در مرحله عرضه اولیه هستند اما براساس پیش بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال شاهد عرضه اولیه حتمی دو شرکت در فرابورس خواهیم بود.
شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران با نماد پدرخش اطلاعیه‌ای مبنی بر صدور مجوز افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر کرد. براساس این اطلاعیه تقاضای افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در سازمان حسابرسی مورد بررسی قرار گرفت.
چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام “شرکت شرکت زغال سنگ پروده طبس” در نماد «کزغال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید