صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۱
کد خبر: 4377
گزارشگر: 213
۱۱۷۲۶
۰
۰
۲۵
شهرام جزایری نوشت: چرا «تتلو» را درک نمی کنیم؟!

حمایت شهرام جزایری از امیر تتلو

حمایت شهرام جزایری از امیر تتلو
شهرام جزایری با یک استوری در پیج اینستاگرامش از فعالیت های ورزشی امیرتتلو حمایت کرد و او را نابغه موسیقی ایران دانست. او از ایرانی ها خواسته و نوشته است که از پیج های تتلو حمایت کنید تا چند ده میلیونی شود؛ چرا ما او را درک نمی کنیم؟!

شهرام جزایری، فعال اقتصادی با یک استوری در پیج شخصی اینستاگرامش از فعالیت های ورزشی امیرتتلو حمایت کرد و او را نابغه موسیقی ایران دانست او از ایرانی ها خواسته است که از پیج های تتلو حمایت کنند تا چند ده میلیونی شود. (تتلو اخیرا عکس ها و کلیپ هایی از خود حین انجام فعالیت های سنگین ورزشی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.)

امیر تتلو در حال ورزش کردن

 

جزایری در این استوری نوشته است:

«امیر تتلو نابغه موسیقی ایران زمین

چرا کسی درکش نمی کنه؟

حالا که داره ورزش می کنه؛ حالا که داره با هنر و مهارتهاش جوان ها رو به ورزش تشویق می کنه..حالا چرا درکش نمی کنیم؟!» 

استوری شهرام جزایری درباره امیر تتلو

 

شهرام جزایری فعال اقتصادی مشهور ایرانی، که این روزها در بازداشت به سر می برد و البته مدعی است که بازداشت او غیر قانونی است و احتمالا روزهای پایانی بازداشت را می گذراند چندی پیش اظهاراتی درباره وضعیت بازار سرمایه در ایران داشت. جزایری دغدغه اصلی بیماری اقتصادی کشور را کمبود منابع مالی بنگاه‌ها و چگونگی تامین اعتبارات لازم تشخیص داد و درمان این بیماری را در ساماندهی و تقویت وتوسعه بازارسرمایه (بورس وفرابورس) دانست.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد شهرام جزایری از زندان برای اقتصاد !

------------------------------------------------------------------
او که از زندان و بصورت تلفنی با نوید جمشیدی (سردبیر بخش آنلاین روزنامه آسیا) در تماس است، نجات اقتصادی را در حمایت بی قید و شرط از بورس و تقویت و توسعه کمی و کیفی بازار سرمایه به دست مردم و بخش خصوصی می‌داند.

----------------

بیشتر بخوانید:

شهرام جزایری (از زندان) در ارتباط با بورس نظر داد

-----------------------------------------------------------

جزایری در این باره گفت:چنانچه به هر دلیلی یک بار دیگر اقبال مردم به بورس فراهم شود و منابع مالی سرگردان مجدداْ به شرکتهای زیان‌ده دولتی و یا وابسته سرازیر شود، فاتحه اقتصاد بیمار برای یک مرگ فراگیر و همیشگی خوانده شده است!

امیر تتلو متولد ۱۳۶۶ در محله مجیدیه تهران، خواننده و ترانه‌ سرای جوان ایرانی و با اصالتی آذری است که در سبک رپ، پاپ و آر اند بی، به خوانندگی مشغول است. وی از نخستین خوانندگان سبک آر اند بی در ایران است. کار هنری او در سبک های ذکر شده در آغاز اغلب به شکل زیرزمینی بوده است. تتلو دیپلم ریاضی دارد و در ایران بارها به دلیل انتشار کلیپ هایی به مناسبت های مختلف سیاسی و اجتماعی هم تجلیل و هم بازداشت شده است. 

او از چهره‌های خبرساز و پرهیاهوی شبکه‌های اجتماعی در ایران بوده‌ است. ولی حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته‌شده‌ است و به گفته برخی رسانه های معتبر، اینستاگرام در بار دوم هم اعلام کرد که تتلو دیگر اجازهٔ فعالیت در این سرویس را ندارد. وی هم اکنون ساکن خارج از ایران است.

تتلو تا کنون از افراد و شخصیت های مختلف سیاسی و اجتماعی و کارزارهای انتخاباتی شان حمایت کرده‌ است. میرحسین موسوی در انتخابات ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران، محمدباقر قالیباف و سید ابراهیم رئیسی از جمله این افراد هستند./

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/2lv
اخبار مرتبط
راه حل شهرام جزایری برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید