صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۲
کد خبر: 4378
گزارشگر: 2
۱۵۴۰
۱
۰
۷
تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی

تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتی

تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتی
در دنیای امروز انواع متفاوت صنایع در حال پیشرفت هستند و یکی از این صنایع در حال پیشرفت، صنعت ساخت المنت های حرارتی است. همانطور که میدانید یکی از تجهیزات مهم و کاربردی که وظیفه آن تولید گرما بوده، المنت های صنعتی میباشند و وظیفه آنها تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی است. در ادامه قرار است به معرفی یکی از سازندگان انواع المنت بپردازیم و به شما در امر تهیه المنت حرارتی کمک کنیم.

تکنو المنت نور یکی از سازنده المنت حرارتی در لاله زار تهران

 
تکنو المنت نور؛ سازنده المنت های صنعتی است. به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ این واحد تولیدی با سابقه ۲۵ ساله در امر تولید و ساخت انواع المنت های مختلف صنعتی از جمله المنت فلنج دار، سرامیکی، میله ای، تسمه ای، کویل هیتر و سایر المنت های صنعتی با اشکال و مدل های متنوع و ابعاد گوناگون در راستای هدف گذاری و اشتغال در امر خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان تلاش دارد تا دست واسطه ها و دلال ها که سود زیادی در رسیدن لوازم ساخته شده از تولید تا مصرف را به تبلیغات کلامی و اینترنتی می کنند، کوتاه کرده و با حذف آنها به نفع هر دو طرف باعث رشد و نمو سطح کیفی و کمی کار و متقابلاً رونق و سودهی بیشتر مصرف کننده و تولیدکننده گردد.


معرفی محصولات تولیدی کارگاه تکنو المنت نورالمنت حرارتی

المنت حرارتی میله ای و فلنج دار

 
تکنو المنت نور سازنده انواع المنت میله ای و فلنج دار می باشد که توانایی تولید گرمای بسیار زیادی را دارند و در محیط های معمولی و ویژه به کار میروند. با قطر و توان های مختلف تولید میشوند و موارد مصرفی آنها در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و ... است. انواع المنت حرارتی میله ای و فلنج دار مناسب مخزن آب، مخزن روغن و گاز تولید می شود.

المنت حرارتی تسمه ای

این نوع المنت از بهترین مدل های المنت حرارتی است که در بازار بسیار یافت میشود و به دلیل شکل و ساختارش طرفداران زیادی دارد. چرا که ساختار آن شبیه به تسمه بوده و در مدل هایی با عرض ۲ تا ۵ میلی متر در دسترس است. به نامهای دیگری چون المنت میکایی یا المنت نواری و سرامیکی (کمربندی) نیز شناخته میشود.المنت حرارتی تسمه ای

المنت حرارتی سرامیکی

ساخت المنت سرامیکی از قرار گرفتن یک سیم با مقاومت بالا در هسته سرامیکی صورت میگیرد که این هسته سرامیکی با داشتن لولا، میتواند قابلیت انعطاف پذیری زیادی به المنت ببخشد. از مهمترین کاربردهای این المنت به دلیل داشتن ابعاد کوچک و تولید گرمای بسیار بالا میتوان صنایعی نظیر تجهیزات آزمایشگاهی، ماشین آلات بسته بندی، ماشین آلات مواد غذایی، قالب تزریق اکستروژن و اکسترودر، تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا و … را نام برد.

المنت حرارتی حلقه ای 

با نام المنت کمربندی و یا تسمه ای نیز شناخته میشوند. در انواع مختلف (قابدار، سیم دار، پیچ دار، ساده و …)، روکش استیل و الکتروگالوانیزه و وات های مختلف قابل سفارش و ساخت می باشند. از موارد کاربرد آنها میتوان صنایع تولید و تزریق پلاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیم، صنایع بسته بندی و کابل سازی و بیشترین مصرف آن سیلندرهای دستگاه های تزریق پلاستیک را نام برد.

المنت حرارتی کویل هیتر

از این المنت برای بالا بردن حرارت در دستگاه های تزریق پلاستیک و سر نازل سیلندرهای آن استفاده میشود. این هیتر توانایی دارد تا در سخت ترین فضاها با حرارتی بالغ بر ۷۵۰ درجه فعال بوده و همچنین ویژگی انعطاف پذیری زیادی دارند. موارد مهم کاربردی این المنت شامل صنایع پزشکی و دارویی، صنایع پلاستیک و لاستیک، صنایع تحقیقاتی، صنایع نظامی، صنایع آرایشی بهداشتی، صنایع بسته بندی، صنایع مواد غذایی و… میباشد.

المنت حرارتی فشنگیالمنت حرارتی سرامیکی

این نوع المنت کاربرد زیادی در صنایع مختلف داشته که یکی از دلایل استفاده گسترده از آن، متغییر بودن قطر آن است. بدین معنی که شکل و فرم آن (بصورت لوله ای) از یک طرف سیم از داخل در آن تعبیه شده و به صورت قالب های مختلف در طول کوتاه و قطر پایین در وات های زیاد جهت گرمای زیاد و انتقال حرارت به سطح قالب از آن استفاده می شود.

یکی از تولیدات مهم و کاربردی تکنو المنت نور

ترموستات الکترونیکی مکانیکی

ترموستات؛ کنترل کننده دیجیتالی خودکار بوده که برای تنظیم دما در فضای بسته، معمولاً آن را به دستگاه های گرم یا سرد ساز متصل می کنند تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دمای تنظیم شده ثابت نگه دارد. هنگامی که دما به نقطه تنظیم برسد، مدار برقی دستگاه را قطع می کند و وقتی دما ۳ الی ۵ درجه از نقطه تنظیم پایین تر رود، دوباره مدار را وصل می کند و دستگاه روشن می شود.

در نهایت؛ امیدواریم با مطالعه این مطلب با المنت و انواع آن آشنا شده و اینکه پیشنهاد میکنیم المنت سازی تکنو المنت، تولید کننده المنت حرارتی را نیز در لیست تهیه کنندگان المنت مورد نظرتان قرار داده و برای سفارش تان تعلل نکنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/2lu
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
نادر صدر
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
0

سلام نیازمند نوعی المنت هستم نیاز به مشورت دارم لطفاً شماره تماس در اختیارمان قرار بدهید


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید