صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۲
کد خبر: 4395
گزارشگر: 213
۱۲۱۷
۱
۰
۱۳
حاشیه های حرف و سخن نامزدهای انتخاباتی

علی لاریجانی «خطاب» به نامزدهای ریاست جمهوری: چگونه می‌خواهید «مشکلات اقتصادی ایران» را حل کنید؟

علی لاریجانی «خطاب» به نامزدهای ریاست جمهوری: چگونه می‌خواهید «مشکلات اقتصادی ایران» را حل کنید؟
لاریجانی در توئیتی نوشت: عامل هوشمندانه با غرب، همکاری سازنده با شرق و برادری با کشورهای منطقه، پیش‌شرط پیشرفت اقتصادی و جهش تولید است؛ چگونه می‌خواهید مشکلات اقتصادی ایران را حل کند؟

به گزارش آسیانیوز، علی لاریجانی برای رقبایش در انتخابات سوالی را مطرح کرد

---------------------------

بیشتر بخوانید:

ابراهیم رییسی گفت «برخلاف میل شخصی ام» کاندید شدم

رای‌دهندگان دلسرد شده اند!

زنانی در ایران که تفاوتی با مردان ندارند!/ دو زن برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام حضور کردند!

دولت بایدن سیاست ترامپ را ادامه می دهد/آغاز رویکرد تلافی جویانه تهران از 19 فوریه

--------------------------------------------

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: عامل هوشمندانه با غرب، همکاری سازنده با شرق و برادری با کشورهای منطقه، پیش‌شرط پیشرفت اقتصادی و جهش تولید است.

وی همچنین گفت: «تجارت، نظامات پایدار می‌خواهد و حوزه اقتصاد نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود. سیاست روشن، ثبات در قواعد می‌خواهد و فعل و انفعالات طبیعی خود را می‌طلبد و با اقدامات نمایشی، مسائل کشاورزان، صنعتگران، بازنشستگان، کارگران و بیکاران حل نمی‌شود.»

لاریجانی در این توییت با هشتگ سوالات سخت نوشته است:

«تعامل هوشمندانه با غرب، همکاری سازنده با شرق و برادری با کشورهای منطقه، پیش‌شرط پیشرفت اقتصادی و جهش تولید است.

هر کسی که با این گزاره مخالف است صراحتاً توضیح دهد که چگونه می‌خواهد مشکلات اقتصادی ایران را حل کند؟ دوران کلی‌گویی و فرار از پاسخ به سوالات سخت⁩ به سر آمده است.»

 

توییت علی لاریجانی درباره انتخابات

https://www.asianews.ir/u/2lM
اخبار مرتبط
ابراهیم رییسی با انتشار بیانیه‌ای برای حضور در انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد و نوشت برخلاف میل شخصی ام در انتخابات شرکت می کنم.
با اعلام وزیر کشور ثت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد؛ در حالی که ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز تحت‌الشعاع اختلاف حقوقی میان دولت و شورای نگهبان بر سر شرایط و معیار‌های نامزد‌های انتخابات آغاز شد،سردار حسین دهقان و سردار سعید محمد برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور رفتند.
سخنگوی پیشین وزارت خارجه ایران گفت: همان طور که انتظار می‌رفت مقام معظم رهبری در صحبت هایشان، چهارچوب ها را یک بار دیگر تاکید کردند؛ اظهاراتی که از آقای ظریف شنیده شد قابل تامل است و سیاست خارجه از مولفه های مختلفی مانند دیپلماسی دفاعی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی شکل می‌گیرد.
شورای نگهبان شرایط جدید برای داوطلبان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد؛ در این ابلاغیه آمده است که «فرماندهان عالی نیروهای مسلح» هم می‌توانند برای ریاست جمهوری نامزد شوند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، جمعه ۱۰ اردیبهشت نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران را اعلام کرد و گفت: من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم؛ جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ‌پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند، مبارزه کنم»
سعید محمد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وعده داده است که توسعه بخش کشاورزی و تجدید ساختار حوزه جهاد کشاورزی را از مهم ترین اولویت‌های اقتصادی‌اش بیان کرده است.
مصطفی تاجزاده، معاون سابق وزیر کشور و از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان به طور رسمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شد و در بیانیه خود ادعا کرد که در ایران دموکراسی مستقر می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Ali
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
0

مزدوران آمریکایی وجود دارد. آنها ادعا می کنند که در عراق کار آموزشی انجام می دهند. آنها حتی نمی خارج با توجه به قانون عراق نیاز به آمریکایی ها به خارج. به بهانه ای که آنها در حال آموزش. و مردم عراق از مزدوران آمریکایی رنج می برند.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید