صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
کد خبر: 4420
گزارشگر: 213
۹۰۷
۰
۰
۱
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد:

شعار سال نباید به عدم رعایت قوانین تبدیل شود

شعار سال نباید به عدم رعایت قوانین تبدیل شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد با تاکید بر لزوم همراهی همه مدیران و مسئولان در جهت تحقق شعار سال گفت: همراهی ها نباید به ابزاری برای صنایع جهت عدم رعایت قوانین و پرداخت حقوق دولتی تبدیل شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد با تاکید بر لزوم همراهی همه مدیران و مسئولان در جهت تحقق شعار سال گفت: این همراهی ها نباید به ابزاری برای صنایع جهت عدم رعایت قوانین و پرداخت حقوق دولتی تبدیل شود.

«علی باقرپور» در نهمین نشست خبری از سلسله نشست های خبری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد که به صورت آنلاین برگزار شد ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها، با اشاره به صنعتی بودن شهرستان میبد، تاکید کرد: امسال به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مزین شده، ولی این عنوان نباید مانع رعایت قوانین و پرداخت حقوق دولتی، بحث‌های زیست محیطی، همچنین رعایت استانداردها و نکات ایمنی کار و یا فرارهای مالیاتی و مسائل مربوط به تنظیم ترازنامه‌های مالی در بخش تولید شود چرا که دادگستری با جدیت این بخش را رصد می‌کند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات، از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان خبر داد و گفت: رعایت قوانین مربوطه در این حوزه را با دقت رصد و نظارت می‌کنیم و با متخلفان برخورد لازم صورت می‌گیرد.

باقرپور احترام به قانون انتخابات و مراجع قانونی مشخص شده جهت احراز صلاحیت‌ها را یک وظیفه همگانی خواند و گفت: باید نظر مراجع قانونی محترم شمرده شود، چرا که نظر آنها، نظر قانون است و در صورت بی‌احترامی به قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی همچنین همین مورد را در رابطه با نظرات ستاد کرونا و پیش‌بینی‌های مرکز بهداشت در مورد شیوع کرونا بیان کرد و با لازم الاجرا خواندن مصوبات در این زمینه، گفت: دادگستری ضمن قدردانی از همراهی اصناف و مردم، ناهنجاری‌ها در این زمینه را برنمی‌تابد.

دادستان میبد از ارائه پیشنهادی از سوی دادگستری برای تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در بروز برخی جرائم مربوط به دستگاه‌ها خبر داد و از جمله اقدامات در جهت جلب اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضا در شهرستان را فراهم کردن دسترسی راحت به مقامات قضایی و اختصاص شماره تلفن جهت ارائه گزارش‌های مردمی در موضوعات جرائم و مفاسد، ایجاد سامانه نوبت‌دهی و اقداماتی مشابه جهت کاهش اطله دادرسی ذکر کرد./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/2m9
اخبار مرتبط
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: ایجاد اشتغال باید برای خانواده های زندانیان به گونه ای صورت بگیرد که به صورت مستمر و دائمی باشد تا به مرور زمان آسیب پذیری این خانواده ها کاهش یابد.
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا ، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ چراغ فعالیت‌ های فرهنگی و هنری استان را کم رنگ کرد ولی نتوانست آن را کاملا خاموش کند.
راب مَک‌ایر، سفیر بریتانیا با انتشار عکسی توییت کرد: با توجه به وضعیت پاندامی، سیزده بدر را داخل باغ سفارت با خانواده‌ام می‌گذرانم. این روز یادآور اهمیت حفظ طبیعت است برای همه.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد گفتمان سازی و محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.
پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور میدانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد این استان در شهرستان اردکان افتتاح شد.
حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت و گو کرد.
محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی است که با شعار « همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی » برنامه های این هفته را دنبال می کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید