صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۹
کد خبر: 4433
گزارشگر: 213
۶۶۷
۰
۰
۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد:

نیروی کار مهاجر در یزد سبب «جرایم» می شود

نیروی کار مهاجر در یزد سبب «جرایم» می شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، گفت: برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان، تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، گفت: برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان، تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کرده است.

محمدرضا حدادزاده در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اشکذر بر حرکت استان به سمت صنایع کم آب خواه تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به سند آمایش سرزمینی در توسعه استان و حرکت به سمت صنایع کم آب خواه و همسو با محیط زیست باید مورد اهتمام مدیران و تصمیم گیران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت، زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه و انتفاع مردم از گردش منابع مالی است، اما در بعضی موارد آسیب ها و مشکلاتی را نیز به همراه دارد که باید آن مشکلات را شناسایی و مدیریت کرد.

این مقام قضایی، مهاجر پذیر بودن شهرستان های صنعتی را از مشکلات توسعه و پیشرفت ذکر کرد و بیان داشت: در حالیکه برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان شاید تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کند اما باید به این مهاجر پذیر بودن نیز به چشم یک فرصت نگاه کرد و از آن در مسیر پیشرفت شهرستان بهره گرفت.

وی استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و سازمان های مردم نهاد را در حل و فصل مسائل شهری خواستار شد و گفت: برای حرکت در مسیر تعالی و رونق اقتصادی و تأمین آرامش و آسایش آحاد جامعه باید همه ظرفیت ها را به خدمت گرفت و از آنها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

حدادزاده، با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم برگزاری یک انتخابات باشکوه، ابراز داشت: همه مردم و مسئولین باید نسبت به انتخابات اهتمام داشته باشند و برای برگزاری سالم، باشکوه و پرصلابت آن تلاش نمایند.

وی حمایت از تولید و مانع زدایی از مسیر صنایع را یکی از امور مهم برشمرد و گفت: صیانت از حقوق عامه و رعایت حقوق شهروندی در عین حمایت از تولید و صنایع سنگین توأم با ملاحظات زیست محیطی یکی اهداف حوزه دادستانی است که دادستانی شهرستان اشکذر به خوبی از این رسالت خطیر برآمده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، نظارت بر واگذاری ها، اجرای خلع یدها و صیانت از انفال و بیت المال را از شمول مورد تأکید حوزه دادستانی دانست و گفت: دادستان با معیار قانون و التزام به مقررات باید از بیت المال صیانت کند و حافظ و امین اموال عمومی و انفال باشد.

شایان ذکر است در این آیین از خدمات و تلاش های سیدمحمدابراهیم اقبالی تجلیل شد و محمدجواد زارع بیدکی به سمت دادستان عمومی و انقلاب اشکذر معارفه شد./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/2mn
اخبار مرتبط
رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با مجموعه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد، گفت: شناخت و درک متقابل با دریافت ها و ارتباطات دو سویه به منظور دستیابی به اهداف سازمانی از اصول اساسی مدیریت است که روابط عمومی ها از عوامل مؤثر در تحقق این امر مهم هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: ایجاد اشتغال باید برای خانواده های زندانیان به گونه ای صورت بگیرد که به صورت مستمر و دائمی باشد تا به مرور زمان آسیب پذیری این خانواده ها کاهش یابد.
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا ، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ چراغ فعالیت‌ های فرهنگی و هنری استان را کم رنگ کرد ولی نتوانست آن را کاملا خاموش کند.
راب مَک‌ایر، سفیر بریتانیا با انتشار عکسی توییت کرد: با توجه به وضعیت پاندامی، سیزده بدر را داخل باغ سفارت با خانواده‌ام می‌گذرانم. این روز یادآور اهمیت حفظ طبیعت است برای همه.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد گفتمان سازی و محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.
عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.
پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور میدانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد این استان در شهرستان اردکان افتتاح شد.
حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت و گو کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید