صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 4438
گزارشگر: 213
۵۴۴
۰
۰
۱۴
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خبر داد

جزییات شرایط جدید «دورکاری» در تهران

جزییات شرایط جدید «دورکاری» در تهران
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: ساعت کار کارمندان در شریط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از ٧:٣٠ دقیقه صبح تا١۴:٣٠ دقیقه بعدازظهر است.

به گزارش آسیانیوز ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، با بیان به اینکه شهر تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: از فردا، اول خرداد، ادارات سطح پایتخت با مشاغل حساس و اضطرای حداقل با ٧٠ درصد ظرفیت و دیگر مشاغل اداری، همانند کارمندان عادی باید با ۵٠ درصد ظرفیت فعال باشند.

غلامرضا عباس‌پاشا افزود: استفاده از ظرفیت کارمندان در دیگر شهرستان‌های استان تهران براساس وضعیت هشدار، قرمز، نارنجی و زرد متفاوت است. وی ادامه ادامه داد: ساعت کار کارمندان در شریط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از ٧:٣٠ دقیقه صبح تا١۴:٣٠ دقیقه بعدازظهر است.

عباس‌پاشا همکاری کارمندان ادارات در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته ٧٣ درصد از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی افزود: عادی‌انگاری نباید اتفاق افتد و کارمندان در دستگاه‌ها باید علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دائما بهداشت فردی را رعایت کنند تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم./

https://www.asianews.ir/u/2mt
اخبار مرتبط
بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا، از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید