صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
کد خبر: 4458
گزارشگر: 213
۷۵۷
۰
۰
۱۹
اعلام شرکت توزیع برق تهران بزرگ

جزییات «انتشار جدول خاموشی» در تهران+جدول ها

جزییات «انتشار جدول خاموشی» در تهران+جدول ها
پس از خاموشی‌های طولانی در همه نقاط پایتخت، نخستین جدول خاموشی تهران منتشر شد.

به گزارش آسیانیوز، پس از خاموشی‌های طولانی در همه نقاط پایتخت، نخستین جدول خاموشی تهران منتشر شد.

امروز جداول خاموشی درحالی منتشر شد که به گفته مشترکان هیچگونه تطابقی با آنچه اتفاق می افتد نداشته و عملا آنها سردرگم هستند و ظاهرا صنعت برق همچنان طبق روال سابق خود پیش رفت و با این حال باز هم تقاضای همکاری از مردم دارد.

-----------------

بیشتر بخوانید:

چینی‌ها و قطع برق؛ مازوت یا بنزین همیشه آلوده؟!/ ریه های پایتخت پاره شد!

------------------------------------------------

شرکت توزیع برق تهران بزرگ نیز در این راستا اعلام کرد که تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد. خواهشمند است با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنید.

مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق و یا کلیک روی کلمه اینجا از جزییات خاموشی ها مطلع شوند./

https://www.asianews.ir/u/2nc
اخبار مرتبط
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
شبکه دولتی اسرائیل امروز خبر داد که حادثه در تاسیسات اتمی نطنز، کار اسرائیل و نتیجه حمله جدید سایبری این کشور به ایران بوده است.
آمارهای رسمی اداره تنظیم بازار انرژی ترکیه نشان می‌دهد در سال گذشته میلادی واردات گاز ترکیه از ایران با کاهشی ۳۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ به ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون متر مکعب رسید.
آیا سوزانده شدن مازوت ضرر دارد یا خیر ؟ دلیل استفاده از مازوت چیست ؟ آیا استفاده از مازوت به تحریم ربط دارد یا خیر ؟ آیا در تهران مازوت سوزانده می شود یا خیر ؟ آیا بر مرگ و میر کرونا اثر دارید یا خیر ؟ کلکسیون اظهارات متعددی که در این خصوص از طرف مسئولین بیان شده است بررسی کردم تا پاسخ این سوالات را بیابم . مرور این اظهارات متناقضات نشان می دهد که مازوت نه فقط جان مردم را می گیرد بلکه اعتماد و امید را هم به آتش می کشاند.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی، گزارش‌ها درباره استخراج بیت کوین توسط دولت را رد کرد و از دستور روحانی به وزارت اطلاعات برای برخورد «محکم» با استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال خبر داد؛ این در حالی است که مقامات دولت و نیروی انتظامی نیز پیش از این از کشف هزاران دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داده‌اند.
همزمان با کاهش دما و بارندگی در ۱۸ استان ایران، بارش برف در برخی مناطق به خصوص در شمال کشور موجب قطع برق روستاها،‌ مسدود شدن جاده‌‌ها و لغو پروازها شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید