صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۲
کد خبر: 4468
گزارشگر: 213
۱۱۲۸
۰
۰
۳
حاشیه های قطعی گسترده برق در کشور

«قطع برق» و «خارج شدن مودم های خانگی» از مدار

«قطع برق» و «خارج شدن مودم های خانگی» از مدار
با توجه به عدم سرمایه‌گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتورهای برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی‌صلاح حاکمیتی رسیده است؛ خارج شدن مودم‌های خانگی از مدار نیز به علت قطع برق سبب نارضایتی مشتریان شده است

به گزارش آسیانیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات گفت: دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی، قطع برق در مناطق مختلف کشور است که علی‌رغم پیش‌بینی‌های انجام شده متاسفانه شاهد اختلال در ارتباطات مخابراتی چند ساعته در برخی از مناطق مخابراتی هستیم.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

چینی‌ها و قطع برق؛ مازوت یا بنزین همیشه آلوده؟!/ ریه های پایتخت پاره شد!

چرایی «تعطیلی صرافی های رمزارزها در ایران» و «بلوکه شدن» پول مردم

------------------

محمدرضا بیدخام افزود: با توجه به عدم سرمایه‌گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتورهای برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی‌صلاح حاکمیتی رسیده است.

-----------------------

بیشتر بخوانید:
«پول» پیروز میدان است یا «ارز دیجیتال»؟

استخراج «پنهانی» بیت کوین در «بخش های دولتی»!

 -----------------------------------------------------------
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفه‌های مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفه‌های مخابراتی و حمایت دستگاه‌های حاکمیتی، می‌توان توسعه و بهینه‌سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.

بیدخام یکی از دلایل افزایش تماس‌ها با سامانه ۲۰۲۰ را در روزهای اخیر خارج شدن مودم‌های خانگی از مدار به علت قطع برق دانست که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.

ایرنا نوشت رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز اعلام کرده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، ۲ هزار دکل مخابراتی از دسترس خارج شدند./

https://www.asianews.ir/u/2nk
اخبار مرتبط
همچنانکه کاربران ایرانی از دردسرهای قطع برق نوشته‌اند و به عقیده آنها بزرگترین گرفتاری قطع برق از کار انداختن دستگاه‌های اکسیژن‌ساز خانگی برای بیماران کرونایی است؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق از ماینینگ غیرمجاز و استخراج غیر مجاز رمز ارز خبر می دهد.
سخنگوی صنعت برق گفت: شرایط بسیار سختی را در حال تجربه هستیم که یکی از مهمترین دلایل آن شیوع استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال است.
پس از خاموشی‌های طولانی در همه نقاط پایتخت، نخستین جدول خاموشی تهران منتشر شد.
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
شبکه دولتی اسرائیل امروز خبر داد که حادثه در تاسیسات اتمی نطنز، کار اسرائیل و نتیجه حمله جدید سایبری این کشور به ایران بوده است.
بازنشستگان کارگری با برشماری تخلفات صورت گرفته، خواستار اصلاح سریع احکام شدند و اعتراض آنان مبنی بر این است که تبعیض بین بازنشستگان همکار و غیرهمکار و تبعیض میان بازنشستگان کارگری و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری. تمام وعده‌های پیشین بی‌نتیجه مانده است و در عمل محقق نشده است.
آمارهای رسمی اداره تنظیم بازار انرژی ترکیه نشان می‌دهد در سال گذشته میلادی واردات گاز ترکیه از ایران با کاهشی ۳۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ به ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون متر مکعب رسید.
آیا سوزانده شدن مازوت ضرر دارد یا خیر ؟ دلیل استفاده از مازوت چیست ؟ آیا استفاده از مازوت به تحریم ربط دارد یا خیر ؟ آیا در تهران مازوت سوزانده می شود یا خیر ؟ آیا بر مرگ و میر کرونا اثر دارید یا خیر ؟ کلکسیون اظهارات متعددی که در این خصوص از طرف مسئولین بیان شده است بررسی کردم تا پاسخ این سوالات را بیابم . مرور این اظهارات متناقضات نشان می دهد که مازوت نه فقط جان مردم را می گیرد بلکه اعتماد و امید را هم به آتش می کشاند.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی، گزارش‌ها درباره استخراج بیت کوین توسط دولت را رد کرد و از دستور روحانی به وزارت اطلاعات برای برخورد «محکم» با استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال خبر داد؛ این در حالی است که مقامات دولت و نیروی انتظامی نیز پیش از این از کشف هزاران دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داده‌اند.
مسوولان می‌گویند به دلیل مصرف بالای برق و گاز خانگی و تجاری ناچار به قطع برق در برخی مناطق شده‌اند و برخی از کارشناسان و روزنامه‌نگاران اما قطعی برق را مرتبط با تولید بیت کوین توسط چینی‌ها در ایران می‌دانند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید