صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
کد خبر: 4516
گزارشگر: 213
۲۳۰۵
۰
۰
۶
اعلام ستاد کرونا درباره سفرهای11 تا 17 خرداد 1400

جزییات جدید «محدودیت‌های کرونایی» تردد

جزییات جدید «محدودیت‌های کرونایی» تردد
بر اساس مصوبه سناد ملی مقابله با کرونا، ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز یا خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز یک میلیون تومان جریمه درپی دارد.

به گزارش آسیانیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سفرهای بین شهری و ترددهای شبانه را تشریح کرد.

احمد شیرانی، درباره اینکه آیا همچنان محدودیت سفرهای برون شهری به دلیل شیوع کرونا برقرار است یا خیر گفت: این محدودیت‌ها مصوبه و ابلاغیه‌ای است که از سوی ستادملی مقابله با کرونا به پلیس راهور شده و اجرای آن همچنان ادامه دارد. بر اساس این مصوبه ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز یا خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز یک میلیون تومان جریمه درپی دارد.

وی افزود: در مورد شهرهای نارنجی نیز ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرها و نیز خروج پلاک‌های بومی از آنها مشمول جریمه نیم میلیون تومانی خواهد شد. بنابراین شهروندان و رانندگان باید بدانند که این محدودیت همچنان پا برجاست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره طرح منع تردد شبانه نیز گفت: این طرح فارغ از رنگ‌بندی شهرها و در تمام شهرهای کشور اجرا می‌شود و بر اساس آن خودروهای فاقد مجوزی که حد فاصل ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد اقدام به تردد در معابر کنند جریمه می‌شود و مبلغ آن نیز ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

شیرانی با تاکید بر اینکه پلیس مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را اجرا می‌کند، گفت: همانطور که پیش از این ریاست پلیس راهور ناجا نیز اشاره کردند، هدف پلیس و ستادملی مقابله با کرونا از اجرای این محدودیت‌ها جریمه نیست، بلکه بازدارندگی آن مطرح است. از این رو درخواست از شهروندان این است که برای قطع زنجیره شیوع کرونا از انجام سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

https://www.asianews.ir/u/2ou
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید