صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۳
کد خبر: 4523
گزارشگر: 213
۵۸۹
۰
۰
۹
شرکت توزیع برق زمان خاموشی های ۸ تا ۱۳خرداد ۱۴۰۰ را اعلام کرد

جزییات«لیست جدید» خاموشی‌های تهران+جدول ها

جزییات«لیست جدید» خاموشی‌های تهران+جدول ها
سومین جدول خاموشی‌های احتمالی تهران منتشر شد و براساس خبرها و گفته مسوولان حوزه برق به دلیل افزایش دما در هفته جاری خاموشی‌ها رخ می دهد.
به گزارش آسیانیوز، جدول زمان بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از ۸ تا ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰ منتشر شد.

سومین جدول خاموشی‌های احتمالی تهران منتشر شد و آن طور که مسوولان برقی اعلام کردند به دلیل افزایش دما در هفته جاری وقوع خاموشی‌ها دور از ذهن نیست.

شرکت توزیع برق تهران بزرگ نیز با انتشار این جداول اعلام کرده است که تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است.

با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

ایسنا نوشت علت قرار گرفتن برخی از آدرس‌ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

برای دریافت جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۸ تا ۱۳خرداد ۱۴۰۰  اینجا کلیک کنید./
https://www.asianews.ir/u/2p3
اخبار مرتبط
وزیر نیرو، با عذرخواهی از شهروندان ایران به دلیل قطعی گسترده برق در چند روز گذشته، علت اصلی آن را «گرمای زودهنگام، کاهش بارش‌ها و مصرف غیرمجاز تولیدکنندگان رمزارزها» عنوان کرد و گفت: تنها چیزی که باعث شگفتی ما شد مصرف بالای تولیدکنندگان غیرمجاز رمزارز‌ها بوده که برآورد شده حدود دو هزار مگاوات کل مصرف تولیدکنندگان رمز ارز است که از این رقم ۳۲۱ مگاوات با مجوز و بقیه غیرمجاز است.
پژوهشی جدید مدعی شده است که ایران اکنون مسئول استخراج ۴.۵ درصد معدن‌های بیت‌کوین دنیا است و از این فناوری برای کسب صدها میلیون دلار به شکل دارایی‌های رمزارزی بهره می‌گیرد تا تحریم‌های اعمال شده از طرف ایالات متحده و سایر کشورها را دور بزند.
براساس اخبار، بیش از همه آنچه مجلس به‌ویژه کمیسیون بهداشت را نگران کرده، به‌وجود آمدن اختلال در روند درمان بیماران و همچنین به‌وجود آمدن مشکل در روند واکسیناسیون کرونا است.
مدیرعامل شرکت توانیر گفته است در جریان تلاش ماموران این شرکت برای جمع آوری مراکز استخراج رمزامرز، به آن‌ها «تیراندازی شده» است.
همچنانکه کاربران ایرانی از دردسرهای قطع برق نوشته‌اند و به عقیده آنها بزرگترین گرفتاری قطع برق از کار انداختن دستگاه‌های اکسیژن‌ساز خانگی برای بیماران کرونایی است؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق از ماینینگ غیرمجاز و استخراج غیر مجاز رمز ارز خبر می دهد.
سخنگوی صنعت برق گفت: شرایط بسیار سختی را در حال تجربه هستیم که یکی از مهمترین دلایل آن شیوع استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال است.
پس از خاموشی‌های طولانی در همه نقاط پایتخت، نخستین جدول خاموشی تهران منتشر شد.
آیا سوزانده شدن مازوت ضرر دارد یا خیر ؟ دلیل استفاده از مازوت چیست ؟ آیا استفاده از مازوت به تحریم ربط دارد یا خیر ؟ آیا در تهران مازوت سوزانده می شود یا خیر ؟ آیا بر مرگ و میر کرونا اثر دارید یا خیر ؟ کلکسیون اظهارات متعددی که در این خصوص از طرف مسئولین بیان شده است بررسی کردم تا پاسخ این سوالات را بیابم . مرور این اظهارات متناقضات نشان می دهد که مازوت نه فقط جان مردم را می گیرد بلکه اعتماد و امید را هم به آتش می کشاند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید