صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۲
کد خبر: 4545
گزارشگر: 213
۲۷۰۰
۰
۰
۱۱
عرضه سهام شرکت «لیزینگ کارآفرین» در هفته آینده

عرضه اولیه «ولکار» 19 خرداد ارایه می شود

عرضه اولیه «ولکار» 19 خرداد ارایه می شود
بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه «ولکار» که قرار بود این هفته انجام شود، به چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ موکول شد.

به گزارش آسیانیوز، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه «ولکار» که قرار بود این هفته انجام شود، به چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ موکول شد.

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه شرکت لیزینگ کارآفرین (ولکار) که قرار بود چهارشنبه این هفته برگزار شود، به چهارشنبه ۱۹ خرداد موکول شد.

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس، تغییر در زیرساخت سامانه پس از معاملات را دلیل تعویق این عرضه اولیه عنوان کرد./

لغو عرضه اولیه ولکار

https://www.asianews.ir/u/2pn
اخبار مرتبط
همزمان با تخصیص سهام شرکت صنعت غذایی کوروش در نماد غکورش، معادل دارایی هر یک از خریداران سهام در نماد غکورش (تعداد سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه)، اوراق اختیار فروش تبعی با نماد «هکورش۱۰۳» تخصیص می‌یابد.
بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه این هفته هم مشخص شد و شرکت صنعت غذایی کوروش با نماد «غکورش» روز چهارشنبه به بازار می‌آید.
سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با نماد «فتوسا» روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بازار فرابورس عرضه می‌شود.
امروز بورس تحت تاثیر نشست وین قرار دارد و تحولات امروز بازار سهام به اخبار دیپلماتیک بستگی دارد.
فضای سرمایه گذاری در بازار سهام اگر چه با تردید و ابهام روبه‌روست که همچنان بورس بازان در یک وضعیت خوش بینانه، منتظر محرک های قوی از جمله مذاکرات برجامی هستند؛ در حالی که اگر دولت به وعده‌هایش برای حجم تامین مالی از طریق فروش سهام شرکت‌های دولتی عمل کند احتمالا سال آینده یک سال رویایی از نظر عرضه‌های اولیه در بورس خواهد بود
بورس امروز با تعادلی نسبی در عرضه و تقاضا شروع به کار کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا در شاخص‌سازان افزایش یافت و با مثبت مواجه شد. اما آینده بورس چه خواهد شد؟ چه سناریوهایی مطرح است؟
با تداوم روند اصلاحی قیمت سهام و از آن بدتر کاهش نقدشوندگی سهام و قفل شدن سرمایه‌های در صف فروش، باز هم بازار بهانه‌جویی‌ها درخصوص دلایل متوقف نشدن این روند نزولی داغ شده است و این‌بار گویا صاحبان تریبون‌های مجازی، دیواری کوتاه‌تر از اوراق دولتی نیافته‌اند؛ به اصطلاح کارشناسانی که قصد دارند عرضه‌ اوراق دولتی را به‌عنوان مقصر اصلی روزهای منفی بورس تهران معرفی کنند.
ایران در سال ۹۹ روزگار متفاوتی را پشت سر گذاشت و روند حوادث به گونه‌ای غیرقابل‌پیش‌بینی پیش رفت؛ ویروس کرونا که البته تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داد، زندگی ایرانیان را هم با دشواری‌های فراوان روبه‌رو کرد، اما هجوم مردم به سمت بورس و راه‌یافتن اصطلاحات بازار سرمایه به زندگی روزمره مردم یکی از پدیده‌های سال ۹۹ در جامعه ایران بوده‌ است؛ در حالی که از ماه‌ها پیش ورق برگشت و نه‌تنها سودهای حاصل‌شده که حتی سرمایه مردم هم از بین رفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید