صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 4638
گزارشگر: 213
۱۷۴۲
۰
۰
۴
واکنش حصر نشینان سال 88 به انتخابات‌ ریاست جمهوری 1400

میرحسین موسوی گفت انتخابات ایران تحقیر شده است

میرحسین موسوی گفت انتخابات ایران تحقیر شده است
میرحسین موسوی، در بیانیه‌ای که روز شنبه منتشر شد، اعلام کرد که «در کنار کسانی خواهد ایستاد که از انتخابات‌های تحقیرآمیز و مهندسی‌شده به جان آمده‌اند».

به گزارش آسیانیوز، میرحسین موسوی، در بیانیه‌ای که روز شنبه منتشر شد، اعلام کرد که «در کنار کسانی خواهم ایستاد که از انتخابات‌های تحقیرآمیز و مهندسی‌شده به جان آمده‌اند».

---------------------------

بیشتر بخوانید:

دومین مناظره؛ واکسیناسیون کرونا با قسم حضرت عباس!

به یک خانم محترم جهت شرکت در انتخابات نیازمندیم؟!
زنانی در ایران که تفاوتی با مردان ندارند!/ دو زن برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام حضور کردند!
دونالد ترامپ گفت تا دو ماه دیگر به کاخ سفید بازمی گردد!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آقای موسوی که در کنار همسرش، زهرا رهنورد، در یازدهمین سال از حصر خانگی به سر می‌برد در این بیانیه که روز شنبه،‌ ۲۲ خردادماه، در وب‌سایت کلمه منتشر شد هشدار داد: «در صورت تداوم بدعت نظارت استصوابی عنوان جمهوری اسلامی ایران در زمانی نه چندان دور بی‌معنا خواهد شد.»

این نکته‌ای است که دو روز پیش زهرا رهنورد در بیانیه‌ای جداگانه به آن اشاره کرده بود. او گفته بود که جمهوریت در جمهوری اسلامی در حال «سلاخی» و «حذف کامل» است.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

خودروهای منتخب زنان در 2021

ویدیو‌های رفتار جنسی در پارلمان استرالیا چیست؟مردانی که فکر می کنند هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند!

زنان متاهل و بازارچه های فانتزی جنسی در فضای مجازی

---------------------------------------------------------------------------------------------------
حال شش روز مانده به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، میرحسین موسوی می‌گوید: «در کنار کسانی خواهم ایستاد که از انتخابات‌های تحقیرآمیز و مهندسی‌شده به جان آمده‌اند. کسانی که حاضر نیستند تسلیم تصمیمات پشت پرده‌ای برای آینده کشور بشوند.»

 موسوی در بیانیه خود همچنین هشدار داده است: «دور نیست که در آینده نزدیک محکومیت تصمیمات دزدکی و پنهانی موضوع بحث‌های خانه و بازار و فضای مجازی در سراسر کشور شود.»

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی روز ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، در پی صدور فراخوانی برای هواداران خود به منظور اعلام همبستگی با انقلاب‌های تونس و مصر و اعتراضات در سوریه محصور شدند.

پیشتر مهدی کروبی، دیگر رهبر اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۸۸، هم از «دخالت فراقانونی» در انتخابات ۱۴۰۰ انتقاد کرده بود./


https://www.asianews.ir/u/2s2
اخبار مرتبط
علی لاریجانی از داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای را درباره عدم احراز صلاحیتش خطاب به شورای نگهبان منتشر کرده است.
محمد شیرکوند، فعال گردشگری گفت: کشور ما در بالاترین خط تحریم ممکن قرار دارد و حوزه سیاسی و دیپلماسی آن دچار پیچیدگی‌های مخصوص به خود است؛ به طوری که در ظرف مدت ۱۵ روز در مراسم اربعین بالاترین سطح خدمات گردشگری اعم از خدمات ارزی، بیمه، پزشکی و حتی خدمات ویزا را حتی به اقوام غیر ایرانی و به جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری ارائه می دهد؛ اما زمانی که نوبت به گردشگری داخلی و ورودی می‌رسد، مدام می گویند که می‌خواهیم اما نمی‌توانیم.
سخنگوی ستاد انتخابات ایران ضمن اشاره به «عدم همکاری» کانادا در برگزاری انتخابات در این کشور خبر داد که ایرانیان کانادا برای رای دادن باید به آمریکا بروند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که اعلام اسامی نامزدها به منزله آغاز فعالیت تبلیغاتی آن‌ها نیست، گفت: ماراتن تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراها از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود.
رییس پیشین بانک مرکزی در دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفت: نوجوانان ایرانی اکنون کی پاپ (پاپ کره‌ای) را دنبال می‌کنند، اما هنوز رپ ایرانی زیرزمینی است و مهرعلیزاده نیز با انتقاد از عملکر سعید نمکی گفت: اگر دولت اجازه داده بود واکسن کرونا وارد شود، همه مردم واکسینه شده بودند؛ وزیر بهداشت با پرستاران با شعر و شاعری و با مردم با قسم حضرت عباس سخن می‌گوید.
از بهمن ۹۹ تا اواخر اردیبهشت سال جاری، حدود ۵٫۷ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور وارد شده که ۴٫۸ میلیون دز آن تزریق شده است؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهد واکسن کرونا نیست و ۹۰۰ هزار دز از واکسن‌های وارداتی مفقود شده است؛ این در حالی است که بیش از ۴۰ روز از شروع واکسیناسیون سنی سالمندان می‌گذرد و اغلب آنها هنوز دز دوم را دریافت نکرده‌اند.
سخنگوی دولت ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما خواستار ارائه فرصت برای پاسخ به اتهام‌زنی‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری علیه دولت شد.
اولین مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصاد صحنه جدال لفظی بین عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده از یک سو با ابراهیم رئیسی، محسن رضایی و علیرضا زاکانی در سوی دیگر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید