صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۱
کد خبر: 4640
گزارشگر: 213
۱۱۰۴
۰
۰
۱
اظهارات یک فعال ارزهای دیجیتال درباره اتریوم

«گران شدن» اتریوم تا دهها هزار دلار؟

«گران شدن» اتریوم تا دهها هزار دلار؟
بن آرمسترانگ، معامله‌گر سرشناس رمزارز و فعال یوتیوب اعلام کرد با توجه به رشد عجیب اکوسیستم اتریوم، احتمال اتریوم چندده هزار دلاری وجود دارد.

به گزارش آسیانیوز، بن آرمسترانگ، معامله‌گر سرشناس رمزارز و فعال یوتیوب اعلام کرد با توجه به رشد عجیب اکوسیستم اتریوم، احتمال اتریوم چندده هزار دلاری چندان دور از تصور نیست.

---------------------------

بیشتر بخوانید:

برق مصرفی ۱۲۰۰ ماه یک خانواده برای استخراج هر بیت کوین!

دونالد ترامپ بیت‌کوین را «غیرقانونی» اعلام کرد

واکسن برکت «به جای دُز دوم» واکسن خارجی تزریق نشود

رمز ارز را در خانه استخراج کنیم

------------------------------------------------------------------------------------

آرمسترانگ در ویدئوی جدید که در یوتیوب منتشر کرد گفت اتریوم این توانایی را دارد که پیش از پایان روند صعودی اخیر بازار، از بیت‌کوین سبقت بگیرد.

این معامله‌گر گفت: « اتریوم امسال رشد فوق‌العاده‌ای داشته است. نگاهی به عددها بیاندازید. در سال ۲۰۲۱ اتریوم بیش از ۲۰۰ درصد رشد را ثبت کرده و عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته است. به نظرم اتریوم می‌تواند در این چرخه بیت‌کوین را شکست دهد.»

بر اساس آمار کوین‌مارکت‌کپ، در حال حاضر بیت‌کوین ۴۴ درصد از کل ارزش بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده و سهم اتریوم تنها ۱۸ درصد است.

با این اوصاف آرمسترانگ با استناد به اتفاقات اخیر و آمار موجود معتقد است که اتریوم تا پایان ماه جولای بخش بسیاری از سهم بازار بیت‌کوین را خواهد بلعید.

با توجه به اینکه سلبریتی‌ها و ورزشکاران بیشتری در حال پیوستن به فضای NFT هستند و نهادهای بیشتری به استفاده از شبکه اتریوم روی آورده‌اند، آرمسترانگ معتقد است که اتریوم تا پایان سال به سطح ۲۵ هزار دلاری خواهد رسید و در سالهای آینده نیز به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

به نقل از تجارت نیوز ، این فعال بازار رمزارزها می‌گوید، اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۸۵ هزار دلار هم می‌رسد اما شرط این صعود این است که امسال بتواند سطح ۲۵ هزار دلاری را بشکند. در سال ۲۰۲۵ اتریوم تنها یک نفت دیجیتال نخواهد بود، بلکه سوخت کل زنجیره بلاک‌چین در آینده خواهد بود./

https://www.asianews.ir/u/2s5
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه فاکس‌نیوز بیت‌کوین را کلاهبرداری خواند و تاکید کرد که همچنان بر مواضع قبلی خود نسبت به بیت‌کوین استوار است و هوادار این رمزارز پرطرفدار نیست.
شرکت خدمات ضد ویروس نورتون اکنون این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا رایانه‌های‌شان را به استخراج‌کننده رمزارز تبدیل کنند.
بازار کریپتوکارنسی منتظر است تا بیت‌کوین مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و تمام ارزها در شرایط خوبی قرار دارند اما بازار با صعود بیت‌کوین رشد و با نزول این ارز ریرش می‌کند.
استخراج رمزارزها در ایران افزایش یافته است؛ تا آنجا که بسیاری می‌گویند یکی از علت‌های اصلی قطع مکرر برق، افزایش مراکز استخراج رمزارز در ایران بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد استخراج رمزارزها در ایران جدی است.
تحقیقات جدید نشان داده است که هم سیستم بانکداری سنتی و هم صنعت طلا، بیش تر از شبکه بیت کوین انرژی مصرف می کنند.
مطالعات جدید نشان می‌دهد استخراج بیت کوین در ایران باعث شده تا یک مسیر جدید برای پرداخت پول کالاهای وارداتی و صادراتی برای کشورمان باز شود.
وزیر نیرو گفت: استخراج هر بیت کوین ۳۰۰ مگاوات ساعت برق نیاز دارد که این رقم بیش از متوسط الگوی مصرف یک خانواده است و به عبارتی ۱۲۰۰ ماه برق مصرفی یک خانوار را شامل می شود.
بیت‌کوین در کانال مهم ۳۸ هزار دلاری در حال نوسان است تا مسیر حرکت بعدی اش مشخص شود.
وزیر نیرو، با عذرخواهی از شهروندان ایران به دلیل قطعی گسترده برق در چند روز گذشته، علت اصلی آن را «گرمای زودهنگام، کاهش بارش‌ها و مصرف غیرمجاز تولیدکنندگان رمزارزها» عنوان کرد و گفت: تنها چیزی که باعث شگفتی ما شد مصرف بالای تولیدکنندگان غیرمجاز رمزارز‌ها بوده که برآورد شده حدود دو هزار مگاوات کل مصرف تولیدکنندگان رمز ارز است که از این رقم ۳۲۱ مگاوات با مجوز و بقیه غیرمجاز است.
پژوهشی جدید مدعی شده است که ایران اکنون مسئول استخراج ۴.۵ درصد معدن‌های بیت‌کوین دنیا است و از این فناوری برای کسب صدها میلیون دلار به شکل دارایی‌های رمزارزی بهره می‌گیرد تا تحریم‌های اعمال شده از طرف ایالات متحده و سایر کشورها را دور بزند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید