صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۲
کد خبر: 4650
گزارشگر: 213
۶۲۷۱
۰
۲
۱۲
زمان پرداخت مستمری ماه جاری بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام شد

«جزییات» واریز حقوق خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی

«جزییات» واریز حقوق خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی
جزییات و زمان‌بندی واریز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد.

جزییات و زمان‌بندی واریز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران محترم سازمان تامین اجتماعی در این ماه از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا سی و یکم خرداد بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۰ بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنان و طبق جدول زیر پرداخت خواهد شد.

زمان بندی واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد 1400


https://www.asianews.ir/u/2sc
اخبار مرتبط
پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان سایر سطوح در تیرماه پرداخت می شود؛ در حالی که در خردادماه قرار بود این وعده محقق شود.
عضو کارگروه ۳۱ نفره‌ی پیگیری مطالبات بازنشستگان با ارسال نامه‌ای به معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، به تعلل در ابلاغ لایحه دائمی شدن همسان‌سازی اعتراض کرد.
واریز مستمری خرداد ماه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز مطابق حروف الفبا آغاز شد و این قشر انتظار داشتند که تفاوت افزایش مستمری سال جدید که مربوط به فروردین ماه است هم در کنار مستمری این ماه، پرداخت شود.
مراحل تصویب و بررسی لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بسیار به درازا کشیده است؛ براساس آخرین خبرها، این لایحه در روزهای اخیر تحویل دبیرخانه‌ی هیات دولت شده است.
لایحه دائمی همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز در دولت در دست بررسی است و انتظار می‌رود که ظرف روزهای آینده این لایحه با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.
سازمان برنامه و بودجه متوسط حقوق بازنشستگان صندوق‌ها را اعلام کرد؛ این در حالی است که براساس وعده محمدباقر نوبخت همسان‎‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، همچون بازنشستگان لشگری و کشوری انجام می‌شود و در ۶ ماده و ۵ تبصره پیش‌نویس لایحه حداقل ۹۰ درصد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیگیری نمایندگان بازنشستگان، آماده شده است.
در آخرین جلسات مشترک برگزار شده، نسخه‌ی نهایی لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تهیه شد و این امیدواری وجود دارد که با حداکثر فوریت در مجلس به تصویب برسد تا قدری از مشکلات بازنشستگان کشور کاسته شود.
رای اخیر دیوان عدالت، رایی مثبت به نفع بازنشستگان امروز و فرداست؛ به نفع آن‌هایی که همین امسال یا سال‌های بعد، پس از سال‌ها بیمه‌پردازی به صندوق تامین اجتماعی، مشمول بازنشستگی می‌شوند و براساس الزامات ماده ۲۴ قانون کار، کارفرما باید به ازای هر سال از سنوات خدمت آن‌ها، یک پایه حقوق (آخرین حقوق دریافتی)را بپردازد.
حقوق اردیبهشت بازنشسته‌های تامین اجتماعی واریز شده، قرار بود حقوق غیرحداقلی بگیران در این ماه افزایش یابد و حتی مابه‌التفاوت فروردین نیز واریز شود؛ اما به نظر می‌رسد اینطور نبوده است.
ظاهرا روز گذشته حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شده است؛ این در حالی است که قرار بود گروهی از بازنشستگان مشمول حقوق بیشتری در اردیبهشت شوند و افزایش بیشتر مستمری احتمالا به دولت بعد موکول خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید