صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۱
کد خبر: 4653
گزارشگر: 213
۸۲۲
۰
۰
۹
ارایه سهام شرکت «گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری»

جزییات و «نقدینگی» عرضه اولیه «ومدیر»

جزییات و «نقدینگی» عرضه اولیه «ومدیر»
روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم معاد ۱۵ درصد از سهام شرکت «گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «ومدیر» در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، عرضه اولیه «ومدیر» به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال روانه بورس می‌شود که احتمالا حدود ۱۱۰ هزار تومان نقدینگی برای گرفتن آن کافی باشد.

پنجمین عرضه اولیه در سال 1400

آگهی عرضه اولیه سهام شرکت #گروه مدیریت ارزش سرمای هصندوق بازنشستگی کشوری

نماد: #ومدیر

حداکثر میزان سهمیه هر فرد: 1000 سهم

دامنه قیمت: 2800 تا 2990 ریال

حداکثر مبلغ مورد نیاز: 300 هزار تومان

تاریخ ثبت و عرضه سفارش: چهارشنبه 1400/03/26 باروش بوک بیلدینگ

عرضه اولیه «ومدیر» 26 خرداد

براساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم معاد ۱۵ درصد از سهام شرکت «گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «ومدیر» و به عنوان ۵۸۴مین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه خواهد شد. از این تعداد ۹۰۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد و سهم صندوق‌ها هم ۴۵۰ میلیون سهم خواهد بود .


به نقل از تجارت نیوز، در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر نفر ۱۰۰۰ سهم است که متقاضیان می‌توانند در بازه قیمتی ۲۸۰ تا ۲۹۹ تومانی ثبت سفارش کنند. بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه اخیر، احتمالا به هر کد بورسی حداکثر ۳۶۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۱۱۰ هزار تومان پول نیاز خواهد داشت./

https://www.asianews.ir/u/2sf
اخبار مرتبط
روز چهارشنبه (19 خرداد) سهام شرکت «لیزینگ کارآفرین» با نماد «ولکار» عرضه اولیه می شود.
بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه «ولکار» که قرار بود این هفته انجام شود، به چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ موکول شد.
همزمان با تخصیص سهام شرکت صنعت غذایی کوروش در نماد غکورش، معادل دارایی هر یک از خریداران سهام در نماد غکورش (تعداد سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه)، اوراق اختیار فروش تبعی با نماد «هکورش۱۰۳» تخصیص می‌یابد.
بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه این هفته هم مشخص شد و شرکت صنعت غذایی کوروش با نماد «غکورش» روز چهارشنبه به بازار می‌آید.
سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با نماد «فتوسا» روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بازار فرابورس عرضه می‌شود.
فردا؛ ۲۲ اردیبهشت‌ماه، ۱۵ درصد از سهام شرکت صنایع روی ایرانیان ۱۵ با نماد «فگستر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌شود.
امروز بورس تحت تاثیر نشست وین قرار دارد و تحولات امروز بازار سهام به اخبار دیپلماتیک بستگی دارد.
فضای سرمایه گذاری در بازار سهام اگر چه با تردید و ابهام روبه‌روست که همچنان بورس بازان در یک وضعیت خوش بینانه، منتظر محرک های قوی از جمله مذاکرات برجامی هستند؛ در حالی که اگر دولت به وعده‌هایش برای حجم تامین مالی از طریق فروش سهام شرکت‌های دولتی عمل کند احتمالا سال آینده یک سال رویایی از نظر عرضه‌های اولیه در بورس خواهد بود
عرضه اولیه سهام «شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار» به نماد «مدار» روز چهارشنبه (۲۰ اسفند ماه) در بورس تهران انجام می‌شود.
بورس امروز با تعادلی نسبی در عرضه و تقاضا شروع به کار کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا در شاخص‌سازان افزایش یافت و با مثبت مواجه شد. اما آینده بورس چه خواهد شد؟ چه سناریوهایی مطرح است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید