صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۵
کد خبر: 467
گزارشگر: 1
۹۳۴
۲
۰
۰

نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران فرصتی بی نظیر برای تولید کنندگان و فرصت های سرمایه گذاری

دکتر علیرضا شیرمحمدی نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری به منظور ارایه توانمندی های تولیدی و خدماتی و نیز معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران (Investment Promotion agency) به همراه ارایه خدمات تسهیل گری تجاری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی که به صورت فیزیکی و همچنین در فضای مجازی نسبت به معرفی آنها در کنار ارایه خدمات تجاری (Business Services) از جمله آموزش و فضای مشترک کاری (Shared Offices) و سایر امکانات موجود در قلب پایتخت ایجاد می شود.

یکی از مهمترین دلایل ایجاد این مرکز تجاری که با هدف توسعه صادرات کالا و خدمات در کشور ایجاد خواهد شد، آشنایی تجار وبازرگانان خارجی با توانمندی های ایران در حوزه صادرات کالا و خدمات و نیز ارایه فرصت های سرمایه گذاری است.
بیش از هزاران بازدید کننده داخلی و خارجی، هیات های خارجی که به منظور بازدید از ایران و مذاکره با بخش های خصوصی و دولتی وارد ایران می شوند، شرکت های خارجی علاقمند به بازدید از ایران و همکاری در حوزه واردات از ایران و یا سرمایه گذاری، مقامات خارجی علاقمند به آشنایی با توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در صادرات، حضور مقامات رسمی خارجی که به منظور بازدید از جمهوری اسلامی و ملاقات با مقامات ایرانی به ایران سفر می کنند. حضور گروه های توریستی خارجی به منظور آشنایی با توانمندی های ایران و همچنین سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخشی از بازدید کنندگان از این نمایشگاه دائم می باشند.
امکان برگزاری جلسات در این مرکز تجاری بین تولید کنندگان کالا و خدمات و نیز مشتریان داخلی و خارجی و همچنین ارایه خدمات تسهیل گری در حوزه توسعه توسعه صادرات و جذب سرمایه خارجی به شرکت کنندگان ارایه می گردد.
ضمنا با توجه به امکانات این مرکز از جمله برگزاری سمینارهای آموزشی در سالن های کنفرانس، فضای مناسب برای برگزاری جلسات اختصاصی و همچنین امکانات لازم جهت پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی در فضایی متناسب با شان تولید کنندگان عزیز این امکان را فراهم می آورد که تولید کنندگان از سراسر کشور بتوانند در این مرکز بزرگ حضور داشته باشند.
کلیه شرکت های ایرانی توانمند در حوزه صادرات کالا و خدمات، فرصت های سرمایه گذاری که نیاز به سرمایه داخلی و یا خارجی دارندو نیز شرکت های دانش بنیان برای انتقال فن آوری / مشارکت با سرمایه گذاران می توانند در بخش های اختصاصی این نمایشگاه حضور یایند.
خدمات نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری:
بخش تسهیل گری تجاری و نیز تسهیل گری سرمایه گذاری خارجی دو بخش خدماتی است که مرکز با استفاده از نیروهای زبده مسئولیت آن را به عهده می گیرد و خدمات زیر را ارایه می کند:
خدمات عمومی :
- نمایش کالا و یا خدمات و همچنین فرصت سرمایه گذاری در نمایشگاه
- معرفی محصول نمایش داده شده
- معرفی تولید کننده و ارایه مشخصات اولیه تولید کننده
- برگزاری جلسه معارفه بین تولید کننده و مراجعه کننده
- پیگیری انجام ملاقات/ همکاری در تسریع در ارتباط/ مساعدت در مذاکرات
- برگزاری جلسات آموزشی اختصاصی و عمومی
- ارایه راهنمایی لازم به سرمایه گذاران خارجی
- معرفی مشاورین زبده به سرمایه گذاران خارجی
- در اختیار گذاشتن فضای اداری برای شرکت های ایرانی (Shared Office)
خدمات اختصاصی:
- انجام مطالعات بازار برای شرکت های متقاضی
- برگزاری دوره های آموزشی اختصاصی برای شرکت های حاضر
- مربی گری شرکت های تولید کننده کالا و خدمات
- میزهای مشاوره و اقدام که با هدف توسعه ارتباطات بین شرکت های ایرانی و متقاضیان خارجی صورت می گیرد.

https://www.asianews.ir/u/1gk
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
صمداباذر
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
5
0
0

سلام بسیارعالی آیا امکان راه اندازی چنین مراکزی درسایرنقاط باپشتیبانی مرکزتان هست

مدیر سایت
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
0

سلام؛
می‌تواند باشد.



ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید