صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۹
کد خبر: 4682
گزارشگر: 213
۷۰۲
۰
۰
۱۳
معاون وزیر صمت در مراسم اهدای تندیس به «شرکت حساب رایان پارس»:

مشتری نباید از شرکت «قهر» کند

مشتری نباید از شرکت «قهر» کند
معاون وزیر صمت و رییس «سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان» گفت: مشتری نباید در همکاری به حَکم نیاز داشته باشد و اگر مشتری از شرکت قهر کند باید طوری تلقی کنیم که گویی دست و چشم مجموعه دارد جدا می شود و واضحا خدمات باید در داخل کشور «برند سازی» شوند؛ چون شرط برند بین المللی شدن، برند داخلی شدن است.

به گزارش آسیانیوز، ابوالقاسم قاسم پور، مدیر عامل «شرکت حساب رایان پارس» در ابتدای «مراسم بازدید عباس تابش، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، از شرکت حساب رایان پارس به بهانه اهدای تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان»، توضیحاتی درباره فعالیت شرکت ارایه کرد و گفت : این شرکت از پیشتازان تولیدکننده نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری است و همچنین پیشتاز در تولید فعالیت های مالی بخصوص برای شهرداری ها است و حدود ۶۸۰ شهرداری را تحت پوشش دارد و نیز ادارات برق، بانک ها و بانک مرکزی و غیره تحت پوشش نرم افزاری تولیدی این شرکت هستند.

 

عباس تابش؛ اهدای تندیس به شرکت رایان پارس

وی افزود: همچنین شرکت تاکنون تندیس برنزی دریافت کرده است و امسال نیز جزو برگزیدگان قرار گرفت؛ در حالی که تاکنون در استان‌های مختلفی دارای دفتر فروش و خدمات پس از فروش است و بیش از ۴ هزار مشتری در سطح کشور دارد.

وی با توضیح اینکه در نسل ۳، فعالیت شرکت کاملا به صورت «وب» هست، در قالب پاورپو‌ینت توضیحاتی را درباره فعالیت های «شرکت حساب رایان پارس» برای حاضران ارایه کرد.

در ادامه این مراسم عباس تابش، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تندیس سازمان حمایت مصرف کنندگان نسبت به سال های قبل هم به لحاظ اجرا و هم شکل دارای تفاوت هایی است و از سویی پول یا هزینه ای برای تندیس مطالبه نمی شود از این رو ارزش تندیس بالا رفته است و تندیس دادن معیار عملکرد شرکت است.

وی افزود : این تندیس همچنین با تندیس شرکت های دیگر متفاوت است چون از سوی دستگاه دولتی دریافت می شود و ما به دنبال اهدای تندیس در سطح «SME» ها هستیم و بیشتر «خدمات» مد نظر است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان اضافه کرد: رشد «SME» ها مد نظر ما است؛ چون زود بازده هستند و اشتغال بالایی دارند. همچنین ما باید به صادرات خدمات برسیم؛ چرا که ارزش افزوده خدمات بیش از ارزش افزوده کالاست و ارزآوری بیشتری برای کشورمان دارد؛ لذا صادرات خدمات باید در اولویت باشد.

تابش با بیان اینکه خدمات باید به «برند سازی»در داخل کشور برسند، توضیح داد: واضحا خدمات باید در داخل کشور «برند سازی» شوند چون برند سازی داخلی برای برند سازی بین المللی شرط اساسی است و شرط برند بین المللی شدن، برند داخلی شدن است. از سویی «SME» های خدمات را باید خیلی رشد بدهیم و به برند تبدیل کنیم و اسمش سر زبان ها باشد.

‌وی در ادامه با تبریک به مدیر عامل و مدیران شرکت حساب رایان پارس گفت: آرزوی تندیس بلورین را برای این شرکت دارم. ما باید اعطای تندیس حقوق مصرف کنندگان را سخت بگیریم و مسلما بعد از اعطای تندیس به شرکت اتفاق جدیدی باید در شرکت بیفتد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: مشتری نباید در همکاری به حَکم نیاز داشته باشد و اگر مشتری از شرکت قهر کند باید طوری تلقی کنیم که گویی دست و چشم مجموعه دارد جدا می شود. در هر حال رویش، زایش و حذف لازمه شرکت هاست و گروهی رشد می کنند که به «رویش صادراتی» مجهز شوند./

https://www.asianews.ir/u/2t7
اخبار مرتبط
امنیت غذایی در واقع به معنای دسترسی همه افراد یک جامعه در تمام طول عمر به غذای سالم و کافی برای داشتن یک زندگی سالم و فعال است .
سفیر تاجیکستان در ایران در دیدار با سردبیر روزنامه «آسیا» با اشاره به روابط دوستانه موجود میان دو کشور ایران و تاجیکستان گفت: یک هیئت بلندپایه تاجیکستان در سطح وزرا به زودى به ایران سفر مى‏ کنند و ما امیدواریم با توسعه روابط اقتصادى دو کشور مبادلات کالا به خوبى انجام شود و رونق گردشگرى بیشتر شود؛ چرا که کرونا هم چند ماهی است در تاجیکستان مهار شده است.
استخراج رمزارزها در ایران افزایش یافته است؛ تا آنجا که بسیاری می‌گویند یکی از علت‌های اصلی قطع مکرر برق، افزایش مراکز استخراج رمزارز در ایران بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد استخراج رمزارزها در ایران جدی است.
گزارش ۱۷۴ صفحه‌ای وبسایت وزارت صمت حاکی از ۲ تا ۴ برابر شدن قیمت ۲۷ کالا و ۵۰ تا ۱۰۰ درصد گران شدن قیمت ۴۱ کالا است.
دیجی‌کالا خبر داده با همکاری «دیجی‌پی» و « بانک مشترک ایران و ونزوئلا» امکان تسویه زودتر از موعد برای فروشندگان دیجی‌کالا فراهم شده است؛ به گفته کارشناسان این بانک نه زیر نظر کانون بانک‌های خصوصی است نه شورای بانک‌های دولتی.
قاچاق محصولات مشابه خارجی به کشورمان و پر کردن لاین های فروشگاهها با این محصولات بی انصافی در حق تولیدکننده زحمتکش، نیروهای تحصیلکرده و فرهیخته و کارگر زحمتکش ایرانی است و خوابیدن چرخ های تولید بسیاری از صنعتگران و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و بیکار خیل عظیمی از نیروهای کار از پیامدهای این بی تدبیری است.
ایران اگر بخواهد اهداف خود را در برنامه ششم توسعه پیگیری کرده و به آن برسد ناگزیر به گسترش روابط تجاری با کشورهای بیشتری است تا بتواند سهم صادرات غیر نفتی خود را در افق ۲۰۲۰ به ۱۵ درصد تولید ناخالص داخلی خود برساند.
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خبر داد: در سال ۹۹ بیش از ۳۰ میلیون تن فولاد در کشور تولید شد که از این مقدار ۱۵ میلیون تن در داخل کشور مصرف و ۱۲ میلیون تن دیگر نیز صادر شد بنابراین سه میلیون تن فولاد در زنجیره مصرف و صادرت گم شده است.
با توجه به نوسان‌های ارزی و محدودیت‌های بین‌المللی، واردات محصولات مشابه خارجی و مواد اولیه با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده است و شرایط فعلی فرصت مناسبی برای توسعه صنایع داخلی است.
بالا و پایین کردن غیرکارشناسی شده تعرفه ها به صادرات کشور ضربه مهلکی وارد می کند؛ در حالی که دولت باید تصمیمات اساسی را در حوزه های مختلف اقتصاد با مشورت و نظرخواهی بخش خصوصی و در نظرگرفتن مشکلات عدیده آنها اتخاذ کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید