صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۶
کد خبر: 4716
گزارشگر: 300
۳۴۱
۰
۰
۰
رییس ستاد انتخابات استان گیلان خبرداد؛

مشارکت ۵۲/۸۵ درصدی مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ۵۲/۸۵ درصدی مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری
قاسم‌نژاد از مشارکت ۵۲/۸۵ درصدی مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۱ هزار نفر از گیلانیان واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

آسیانیوز/ «محمود قاسم‌نژاد» شامگاه امشب(جمعه، 28 خرداد) در ستاد انتخابات استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور پرشور و پرصلابت مردم گیلان در انتخابات امروز تشکر می‌کنم و به عرض مردم می‌رسانم که انتخابات حسب اعلام ستاد انتخابات کشور در همه شهرهای استان گیلان تا ساعت 12 امشب تمدید شده است.

 

رییس ستاد انتخابات استان گیلان تصریح کرد: چنانچه باز هم ازدحامی داشته باشیم از طریق وزارت کشور حتما پیگیر خواهیم بود و مجددا تمدید صورت می‌گیرد.

 

قاسم‌نژاد ابراز داشت: در حوزه‌های روستایی استان گیلان بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات استان که قبلا هم اعلام شد روند اخذ رای ساعت 22 امشب به پایان رسید اما به این معنی نیست که افرادی که در ساعت 22 پشت درهای شعبات بودند از آنان رای گرفته نشده است.

 

وی ابراز داشت: در شهرها تا ساعت 24 انتخابات را تمدید کردیم که ستاد انتخابات کشور هم اعلام کرد.

 

قاسم‌نژاد افزود: در اینجا می‌خواهم خبری خوشحال کننده به مردم بدهم با وجود آنکه هنوز یک ساعت فعلا تا پایان اخذ رأی در سراسر شهرهای استان گیلان زمان داریم اما مشارکت بالای یک میلیون و 51 هزار و 120 نفری مردم استان را در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم که تا این لحظه بالغ بر 52/85 درصد مشارکت به ثبت رسید.

 

وی تصریح کرد: امروز تا به اینجا در انتخابات شوراهای اسلامی یک میلیون و 40 هزار و 646 نفر در شعبات اخذ رای سراسر استان گیلان تعرفه دریافت کردند و با میانگین 52.33 درصد مشارکت داشتند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان عنوان کرد: بدیهی است که تا پایان زمان اخذ رأی این اعدا و ارقام تغییر پیدا می‌کند و مراتب آن به اطلاع مردم می‌رسد.

 

قاسم‌نژاد ابراز داشت: پیش بینی‌های لازم از قبل از سوی ستاد انتخابات گیلان انجام شده و به تعداد شهروندان استان گیلان یعنی به تعداد 2 میلیون و 500 هزار برگه تعرفه ریاست جمهوری گرفتیم و پتج درصد آن را در خزانه استان ذخیره و مابقی را در کل استان تقسیم کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: البته در برخی از شعبات اخذ رای ازدحام زیاد بود و در ساعاتی با کمبود تعرفه مواجه شدیم که سریعا انجام شد از طرفی در تعرفه‌های شهر و روستا هم به میزان 2 میلیون و  650 هزار تعرفه تحویل گرفته و در گیلان توزیع کردیم.

https://www.asianews.ir/u/2u1
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید