صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۳
کد خبر: 4720
گزارشگر: 300
۳۲۰
۰
۰
۰
حیدری خبر داد:

مشارکت ۶۰ درصدی شهرستان لنگرود در انتخابات

مشارکت ۶۰ درصدی شهرستان لنگرود در انتخابات
آسیانیوز/ فرماندار لنگرود گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

آسیانیوزفرماندار لنگرود گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

 

رحیم حیدری در این گفت وگو، ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران هم در ایام تبلیغات و هم در فراهم سازی مقدمات برگزاری یک انتخاب پرشور و حداکثری، اظهار کرد: مردم انقلابی و بصیر نیز علیرغم همه مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی حسب فرمایش رهبر انقلاب در صحنه حاضر شدند و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم به تکلیف خود به خوبی عمل کردند و اکنون منتظر عمل مسئولان به وظایف خود هستند، افزود: امیدواریم افراد منتخب هم در ریاست جمهوری و هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا بتوانند منشا آثار خیر باشند و نظام را قدرتمندتر از همیشه به پیش ببرند.

فرماندار شهرستان لنگرود، از اعضای شوراهای شهر و روستا خواست به وعده های خود عمل کنند و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند، اضافه کرد: مردم با شور و شعور و مشارکت بالا در انتخابات شرکت کردند تا آرای آنان پشتوانه مسئولان در مسیر خدمتگزاری باشد.

حیدری، با اشاره به درصد بالای مشارکت مردم شهرستان در انتخابات، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

وی همچنین از مصرف حدود ۶۰ هزار تعرفه ریاست جمهوری و شورای اسلامی خبر داد و گفت: کمبود تعرفه نداشتیم و انتخابات در کمال آرامش و صحت برگزار شد.

https://www.asianews.ir/u/2u2
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید