صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
کد خبر: 4724
گزارشگر: 300
۵۹۳
۰
۰
۰

اعلام نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای لولمان، لشت نشا و خشکبیجار

اعلام نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای لولمان، لشت نشا و خشکبیجار
فرمانداری شهرستان رشت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای لولمان، لشت نشا و خشکبیجار اعلام کرد.

آسیانیوز/ فرمانداری شهرستان رشت برگزیدگان انتخابات شوراهای شهرهای‌ لولمان‌، لشت نشاء و خشکبیجار در انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه(۲۸خرداد)را اعلام کرد.

 

در لولمان « آرش احمدیان» با یک هزار و 448 رأی، «علیرضا پاکزاد» با یک هزار و ۴۳۱رأی، «شهرام زمانی» با هزار و ۶۰۳رأی، «حسین زمانی» با هزار و ۶رأی، «مصطفی مهربان» با ۹۷۰ رأی به عنوان منتخبان مردم معرفی شدند.

 

«مصطفی نظری» با هزار و ۴۹۱رأی، «علیرضا ثمرولمی» با هزار و ۳۱۶رأی، «آرمان میرزانیا» با هزار و ۱۷۱رأی، «عسکر یوسف زاده» با ۹۸۳رأی، «محمدصادقی» با ۹۶۳ رأی اعضای شورای شهر لشت نشا را تشکیل می‌دهند.

 

در خشکبیجار نیز «کاوه صفری»با ۷۳۶ رای، «سلمان مظفری راد» با ۷۲۰ رأی، «ثریا کهنی» با ۷۱۴ رأی، «سجاد طالقانی» با ۵۸۴ رأی و «سید نواب حسینی» با ۵۳۶ رای به عنوان منتخبان مردم معرفی شدند

 

گفتنی است، در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا، از تاریخ انتشار این آگاهی به مدت دو روز هیات اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است. شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که که مشخصات شاکی و شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی و شاکیان را داشته باشد.

https://www.asianews.ir/u/2uq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید