صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۳
کد خبر: 4763
گزارشگر: 300
۲۸۲
۰
۰
۰
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان:

میزان فوتی‌های کرونا در گیلان در روز انتخابات به صفر رسید

میزان فوتی‌های کرونا در گیلان در روز انتخابات به صفر رسید
قاسم‌نژاد گفت: در طول روز پنج‌شنبه و همچنین جمعه ۲۷ و ۲۸ خرداد که انتخابات در گیلان برگزار شد هیچ فوتی کرونایی در استان نداشتیم.
آسیانیوز/ «محمود قاسم نژاد» امروز(یک شنبه،30 خرداد) در گفت‌وگوی زنده با شبکه باران مصوبات امروز ستاد استانی مقابله با کرونای استان گیلان را برشمرد و اظهار داشت: در جلسه امروز در مورد برخی دستگاه‌هایی که جهت اجرای برنامه‌های خود به مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا نیاز داشتند تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
 
 
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان گیلان با بیان اینکه در مورد درخواست سایر دستگاه‌های استان نیاز به تاییدیه ستاد ملی مقابله با کرونا داریم عنوان کرد:‌ در طول روز پنج‌شنبه و جمعه( 27 و 28 خرداد) که انتخابات در گیلان برگزار شد هیچ فوتی کرونایی در استان نداشتیم.
 
 
 
قاسم نژاد با تاکید بر اینکه امروز کمترین میزان بستری بیماران کرونایی را در سطح بیمارستان‌های استان گیلان شاهد هستیم تصریح کرد: پرهیز از ساده انگاری و سهل‌انگاری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی امری است که از کلیه مردم استان انتظار داریم.
 
 
 
 
 
وی با اشاره به اینکه امروز گیلان در بهترین حالت ممکن از حیث شیوع ویروس کرونا به سر می‌برد ابراز داشت: مقادیر زیادی واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار داده شده و دانشگاه هم بر اساس سندی که در اختیارش گذاشته شده نسبت به تزریق واکسن به مردم اقدام می‌کند.
 
 
 
 
 
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان گیلان در پایان دیگر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا را هم برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیه ادارات مسئول، شهرداری‌ها، صدا و سیما و ارشاد اسلامی برای آگاهی بخشی در مورد اینکه کرونا هنوز تمام نشده است باید در سراسر استان گیلان اطلاعیه‌های لازم را نصب کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
 
https://www.asianews.ir/u/2vd
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید