صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۵
کد خبر: 4772
گزارشگر: 300
۳۲۰
۰
۰
۰
رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است

رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است
حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است گفت: حل و فصل مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش‌رو مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است.
آسیانیوز/ حجت‌الاسلام«محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگویی، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است و حل و فصل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است.
 
 
 
رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مردم در شرایط بحرانی و حساس کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شدند اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شود و مردم بار دیگر در این مسیر به درستی هر چه تمام‌تر عمل کردند.
 
 
 
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس انتظارات مجلس و مردم از رئیس جمهور منتخب و دولتی که به زودی تشکیل می‌شود را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انتظار داریم در دولت جدید رویکردها به سمت و سوی حل واقعی مشکلات مردم تغییر پیدا کند.
 
 
 
وی با بیان اینکه بدون شک قوه مقننه تعامل مثبت و رو به جلویی را با دولت آینده با هدف رفع مشکلات برقرار خواهد کرد یادآور شد: انشالله بتوانیم با دولت انقلابی، مجلس انقلابی و دیگر نهادهای همسو مشکلات جامعه را به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت به حداقل برسانیم.
 
 
 
رییس مجمع نمایندگان گیلان فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و رضایت ایشان از عملکرد مجلس یازدهم را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی به روی کار آمد و از این پس هم مانند گذشته و همگام با سایر قوا به ویژه دولت منتخب مردم برای رفع مشکلات به شکل ویژه تلاش می‌کند.
 
https://www.asianews.ir/u/2w7
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید