صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۷
کد خبر: 4774
گزارشگر: 300
۲۹۳
۰
۰
۱
جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد:

۲ روز بدون فوتی کرونا در گیلان

۲ روز بدون فوتی کرونا در گیلان
آسیانیوز/ جانشین ستاد کرونای گیلان، از مردم خواست از ساده انگاری کرونا پرهیز کنند و گفت استان گیلان در پنجشنبه و جمعه گذشته هیچگونه فوتی ناشی از کرونا نداشته است و در حال حاضر کمترین میزان بستری را دارد. ​

آسیانیوز/ جانشین ستاد کرونای گیلان، از مردم خواست از ساده انگاری کرونا پرهیز کنند و گفت استان گیلان در پنجشنبه و جمعه گذشته هیچگونه فوتی ناشی از کرونا نداشته است و در حال حاضر کمترین میزان بستری را دارد.

 

محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ستاد مقابله با کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در این جلسه درباره اقدامات برخی از دستگاه ها براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه روند بیماری کرونا در استان طی هفته گذشته نزولی بوده است، افزود: استان گیلان در پنجشنبه و جمعه گذشته هیچگونه فوتی ناشی از کرونا نداشته است و در حال حاضر کمترین میزان بستری را داریم.
جانشین ستاد کرونای گیلان، از مردم خواست از هرگونه ساده انگاری کرونا پرهیز کنند و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک اصل مهم است که اگر نسبت به آن بی توجهی کنیم با رشد مجدد بیماران و فوتی ها در سراسر استان مواجه خواهیم شد.
قاسم نژاد، با بیان اینکه هم اکنون از نظر روند بیماری کرونا طی ماه های اخیر در بهترین وضعیت هستیم، خاطرنشان کرد: امروز باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم تا روند نزولی تداوم پیدا کند. خوشبختانه واکسن کرونا نیز به اندازه کافی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته و براساس سند ملی واکسیناسیون به شهروندان تزریق می شود.
وی همچنین از تداوم اطلاع رسانی خطر کرونا در سطح جامعه خبر داد و یادآور شد: با همکاری ادارات و شهرداری ها و از طریق صدا و سیما و ارشاد اسلامی، آگاهی بخشی به مردم جریان دارد و مردم باید بدانند که کرونا هنوز تمام نشده و هرگونه سهل انگاری سبب اوج گرفتن بیماری می شود.
 
https://www.asianews.ir/u/2vq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید