صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۱
کد خبر: 4797
گزارشگر: 213
۸۳۱
۰
۰
۸
نماد شرکت محصولات کاغذی لطیف ارایه می شود

جزییات و «نقدینگی» عرضه اولیه «لطیف»؛ فردا؛ دوم تیر

جزییات و «نقدینگی» عرضه اولیه «لطیف»؛ فردا؛ دوم تیر
ششمین عرضه اولیه روز چهارشنبه دوم تیرماه شرکت محصولات کاغذی لطیف با نماد معاملاتی «لطیف» ارایه می شود.

به گزارش آسیانیوز، اولین پیام کارگزاری‌ها درباره ششمین عرضه اولیه روز چهارشنبه دوم تیرماه شرکت محصولات کاغذی لطیف با نماد معاملاتی «لطیف» منتشر شد.

 

عرضه اولیه نماد لطیف

 

ششمین عرضه اولیه در سال 1400

آگهی عرضه اولیه سهام شرکت #محصولات کاغذی لطیف

نماد: #لطیف
حداکثر میزان سهمیه هر فرد: 50 سهم

دامنه قیمت: 30000 تا 32500 ریال

حداکثر مبلغ مورد نیاز: 164 هزار تومان

تاریخ ثبت و عرضه سفارش: چهارشنبه 1400/04/02 باروش بوک بیلدینگ

«لطیف» فردا در بازار فرابورس با دامنه قیمتی ۳۰۰۰ تا ۳۲۵۰ تومان عرضه خواهد شد. تعداد سهام قابل عرضه این شرکت ۲۶ میلیون برگه سهم است و سهمیه هر کد بورسی احتمالا ۵۰ سهم باشد.

در صورتی که میزان مشارکت ۲.۵ میلیون نفر باشد، برآورد می‎‌شود به هر نفر حداکثر ۱۱ سهم برسد که ۳۶ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت./

https://www.asianews.ir/u/2w3
اخبار مرتبط
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی چنین رشد مثبتی را برای دو روز متوالی پیش‌بینی نمی‌کردیم آن هم به این دلیل که روز چهارشنبه با عرضه‌های گسترده‌ای مواجه بودیم؛ در حالی که روز گذشته عملکرد مثبت و اثرگذار گروه‌هایی مانند بانکی‌ها، گروه‌های شیمیایی و چندرشته‌ای‌ها نشان داد بازار به استقبال رییس جمهور جدید رفته است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بعد از دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: حتما با مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و ریاست آن و همه نخبگان و صاحبنظران، برای شکل دادن دولت جدید به منظور بازکردن گره‌های کشور تلاش خواهیم کرد به گونه‌ای که امیدی که در مردم عزیزمان نسبت به آینده ایجاد شود.
دولت آینده برای پیشبرد اهداف خود در سال‌های آینده باید در وهله اول اولویت‌های کوتاه‌مدت خود در سال‌جاری را به خوبی به سرانجام برساند و دولت سیزدهم در پنج حوزه سیاستی، باید اصلاحاتی را در کوتاه‌مدت مد نظر قرار دهد که شامل «سیاست‌های اجتماعی و بهداشت عمومی»، «سیاست خارجی»، «سیاست پولی»، «سیاست ارزی» و «سیاست مالی»؛ از جمله «واکسیناسیون کرونا در سیاست‌های اجتماعی و بهداشتی»، «رفع مشکل تحریم‌ها و FATF در زمینه سیاست خارجی»، «مهار تورم از طریق عملیات بازار باز است.
تحلیل تکنیکال یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای بررسی و ارزیابی سهم در هر بازه زمانی است که با استفاده از آن می‌توانید بازار را تحلیل و از سود آور بودن سهم مطلع شوید تا در زمان‌های مناسب سرمایه خود را وارد و یا خارج کنید.
سقف مقاومتی در بازار سرمایه سطحی از قیمت است که انتظار می‌رود قدرت نیروی عرضه به اندازه‌ای باشد که از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند.
بازار سرمایه در هفته جاری روندی منفی و نامتعادلی را گذراند بر خلاف پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌هایی که نشان از روند تعادلی بازار می‌دادند اما عمده نمادهای شاخص‌ساز بازار در این هفته افت داشتند.
اقتصاد نو پا در کشور، بروز سانتیمانتالیسم اجتماعی، افزایش سطح علمی دانشجویان و پذیرش آنان توسط کشورهای دیگر، جذب دانشجویان خارجی، افزایش تعاملات بین المللی و سرمایه گذاری های خارجی، کشف ذخائر قابل توجه گازی و نفتی و افزایش درآمد کشور،افزایش سفرهای تفریحی به کشورهای دیگر ، همه و همه دست به دست هم دادند تا ارز در کشور به کالایی با ارزش تبدیل شود و از آن سو سیاستگذاری های غلط، عدم کنترل نقدینگی و تورم، نوسانات سیاسی بین المللی افزایش رقبای منطقه ای و کالایی؛ دلایل دیگری شد برای ایجاد بازار کاذب ارز
نگاهی به تجربیات بازار سهام دریک سال اخیر نشان می‌دهد تزریق پول نمی‌تواند برای بازاری باشد که به سبب سیاست‌های در پیش گرفته شده، هر روز بر صف‌های فروش آن افزوده می‌شود و به نظر می‌رسد اصلی‌ترین راهکار اصلاح وضعیت کنونی؛ نه تزریق پول ، بلکه توسل به مکانیزم بازار، رفع محدودیت‌ها و احیای نقدشوندگی است.
زیان دیدگان بورسی به دنبال جبران ضرر سرمایه‌های خود هستند؛ شاخص کل بورس در حال حاضر روی سطح یک میلیون و ۱۸۸ هزار واحدی قرار دارد که رشد ۲۰ درصدی را نسبت به پارسال همین موقع نشان می‌دهد، در حالی که به نظر می‌رسد سرمایه‌های بورسی رشدی نداشته است.
بازار سرمایه امروز روند متعادلی را با تاثیرپذیری از متقارن شدن دامنه نوسان داشت و سیگنال‌های مهم و موثر در بازار امروز و بالا رفتن نرخ دلار نسبت به روز گذشته بوده است؛ در همین حال یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است ادامه روند تعادلی و صعودی شدن بازار در این هفته بستگی به سهم‌های کوچک دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید