صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۲
کد خبر: 4823
گزارشگر: 300
۴۲۹
۰
۰
۰
ارسلان زارع خبر داد؛

سهم ۳ هزار واحدی گیلان در حوزه محرومین / ساخت ۸۰۰​ مسکن محرومین در گیلان

سهم ۳ هزار واحدی گیلان در حوزه محرومین / ساخت ۸۰۰​ مسکن محرومین در گیلان
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور با تأکید بر لزوم توجه بازسازی آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و مسکن محرومین در کشور گفت: در بازسازی مناطق آسیب‌دیده ناشی از بلایای طبیعی، سرعت عمل دولت در پرداخت منابع اعتباری مورد نیاز ، مطلوب و مؤثر بوده است.
اسیانیوز/ ظهر امروز، هشتصدمین واحد مسکن محرومان و همچنین ۱۱۰ هزارمین واحد مسکونی ویژه طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور و استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.
 
اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث مسکن محرومین مناسب بوده است
 
 نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومین در کنار مسؤولان است، اظهار کرد:  بنیاد مسکن در ساخت مسکن، مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی به‌ویژه محرومان در کنار دولت بوده و از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نمی‌کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد با تأکید بر لزوم توجه بازسازی آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و مسکن محرومین در کشور افزود: در بازسازی مناطق آسیب‌دیده ناشی از بلایای طبیعی، سرعت عمل دولت در پرداخت منابع اعتباری مورد نیاز ، مطلوب و مؤثر بوده است.
وی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در گیلان در احداث واحدهای مسکن محرومین بیان کرد: مشارکت خیران در اجرای برنامه‌ها به‌ویژه در ساخت مسکن نشانگر توجه این عزیزان به هم‌نوعان خود و ترویج فرهنگ کار خداپسندانه است.
سهم ۳ هزار واحدی گیلان در حوزه محرومین
 
استاندار گیلان نیز در حاشیه این مراسم و درجمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث واحدهای مسکن محرومین منجر به اعتماد مردم نسبت به این مجموعه شده است، اظهار کرد: سرعت عمل، کیفیت، پایداری و مقاوم‌سازی ساختمان‌های قبلی و ساخت واحدهای جدید اثرات مثبتی به دنبال داشته است.
ارسلان زارع حضور فعالانه بنیاد مسکن در ایجاد، اجرا و بازنگری طرح‌های هادی بسیار مؤثر دانست و گفت: در گیلان دو هزار و ۲۰۰ روستای دارای سکنه استان و دو هزار روستای دارای دهیاری و شورای اسلامی وجود داشته و سهم گیلان از ۱۰۰ هزار  واحد مسکونی محرومان، سه‌هزار واحد است.
همچنین امروز ۳۳ پروژه طرح هادی روستایی در ۱۱ شهرستان گیلان با اعتبار ۱۵۱ میلیارد ریال و اجرای طرح هادی روستای بلسکله چوکام شهرستان خمام و اجرای آسفالت معابر این روستا به طول یک هزار متر با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیون ریال با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور به‌صورت هم‌زمان افتتاح می‌شود.
 
https://www.asianews.ir/u/2wq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید