صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
کد خبر: 4868
گزارشگر: 213
۱۰۰۷
۰
۰
۸
شغل رییس دولت تدبیر و امید بعد از پایان دوره اش

نظر فائزه هاشمی درباره آینده حسن روحانی

نظر فائزه هاشمی درباره آینده حسن روحانی
فائزه هاشمی گفت: اصولگرایان دشمنی زیادی با آقای روحانی پیدا کرده‌اند و می خواهند تقصیرات خودشان را به هر دلیلی به گردن آقای روحانی بیندارند.

فائزه هاشمی فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است روحانی پس از پایان حضورش در پاستور در مجمع تشخیص مصلحت حضور خواهد داشت. 

وی در این باره گفت: اصولگرایان دشمنی زیادی با آقای روحانی پیدا کرده‌اند و درصدد هستند تقصیرات خودشان را به هر دلیلی به گردن آقای روحانی بیندارند.

---------------------------

بیشتر بخوانید:

«اختراع» نخستین «پهباد آتش نشان و امداد رسان» در ایران/«دعوت» روزنامه‌ آسیا به تولید انبوه این پهباد

خداداد عزیزی: آقای رئیسی «زیرمیزی» از فوتبال برود!

چگونه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافت؟

جزییات و «چگونگی» دریافت «کارت اعتباری» سهام عدالت

🔴 آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 خاطرات ر. اعتمادی با غلامرضا تختی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هاشمی افزود: طبق روال حقوقی و قانونی اگر خودشان مخالف نباشند، عضو مجمع تشخیص مصلحت می‌شوند و به عنوان شخصیت حقوقی‌ در مجمع حضور پیدا می‌کنند؛ چراکه روسای‌جمهور بر اساس قانون پس از پایان عمر دولت‌شان عضو این نهاد خواهند شد، مگر اینکه خودشان نخواهند که آقای خاتمی چنین بود؛ یعنی خودش تمایلی به حضور در مجمع تشخیص نداشت.

این فعال سیاسی توضیح داد: دور از انتظار است پست دیگری پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری در اختیار آقای روحانی قرار بگیرد. اگر مخالفت‌های تند و تیز مخالفان کاهش پیدا کند، شاید در آن زمان اتقافات دیگری رخ دهد. به هر حال پس از پایان عمر دولت مخالفت‌ها به مرور کم می‌شود.

به نقل از خبرآنلاین، وی گفت: به عنوان مثال انسان پس از شنیدن اظهارات نمایندگان در مجلس وحشت می‌کند؛ چراکه خیلی از این افراد زاویه تندی با آقای روحانی پیدا کرده‌اند./


https://www.asianews.ir/u/2xw
اخبار مرتبط
فائزه هاشمی رفسنجانی و سارا فدائی دو زنی هستند که تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند. اما آیا موانع حضور زنان به‌عنوان رئیس جمهور برطرف شده است؟ یا بهتر است این اتفاق رخ ندهد؟
انتخابات ۱۴۰۰ ایران در راه است و این روزها زمزمه هایی از کاندید شدن نظامی ها در آن شنیده می شود؛ تا آنجا که به عنوان مثال، سردار حسین دهقان، کاندید شدن خود را اعلام کرده و با پیام صلح و آشتی و اصلاح امور پا به میدان گذاشته و بیان کرده که مطیع کامل برنامه های رهبری است.. از سوی دیگر هم احساس می شود که نظامی ها در صورت شرکت در انتخابات سراغ برنامه هایی بروند که خواسته همه گروه‌های داخلی است.​آسیانیوز دراین باره و گمانه زنی در انتخابات 1400، با فائزه هاشمی، فعال سیاسی گفت و گو انجام داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید