صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۹
کد خبر: 4873
گزارشگر: 300
۵۱۰
۰
۰
۱

۵۰درصد گیلانیان در نوبت تزریق دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۵۰درصد گیلانیان در نوبت تزریق دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۵۰ درصد شهروندان گیلانی که در نوبت تزریق دُز دوم واکسن کرونا بودند با ورود محموله جدید واکسینه شدند.
اسیانیوز/ آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه در روزهای گذشته شاهد افزایش روند ابتلاء به کرونا در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: کنترل کرونا در استان گیلان تنها با مشارکت مردم و رعایت پروتکل‌ها امکان پذیر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز بعد از دو هفته وقفه با ورود واکسن به کشور و تخصیص سهمیه استان گیلان شاهد ادامه روند واکسیناسیون به ویژه در تزریق دُز دوم هستیم، افزود: تنها افرادی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند که با آنها تماس گرفته شده و یا پیامک دریافت کرده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جدید تزریق دُز دوم واکسن به گروه‌های دارای اولویت در استان آغاز شد، گفت: ۵۰ درصد افرادی که دُز دوم را دریافت نکرده بودند با ورود واکسن‌های جدید این کار انجام شد.

 

وی با بیان اینکه با ورود سهمیه جدید واکسن به استان گیلان این روند ادامه خواهد داشت و تا پایان هفته همه افراد دُز دوم خود را دریافت می‌کنند، اضافه کرد: از هفته آینده نوبت دهی به گروه‌های جدید از طریق سامانه و ارسال پیامک انجام می‌شود.

 

حیدرزاده با اشاره به فعالیت ۲۵ مرکز تزریق واکسن در استان گیلان، تصریح کرد: از هفته آینده مراکز خودرویی برای تزریق واکسن اضافه می‌شود که افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند.
 
https://www.asianews.ir/u/2y8
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید