صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۲
کد خبر: 4889
گزارشگر: 213
۸۵۵
۰
۰
۱۴
جانشین پلیس راهور از ممنوعیت های تردد کرونایی تیرماه خبر داد

«جزییات» محدودیت سفر براساس رنگ بندی کرونایی

«جزییات» محدودیت سفر براساس رنگ بندی کرونایی
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و اعمال جریمه سفر صرفاً بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها اعمال می شود.
به گزارش آسیانیوز، جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و اعمال جریمه سفر صرفاً بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها اعمال می شود.

 سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی اعمال محدودیت‌های تردد و وضعیت سفرهای بین شهری اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد صرفاً با توجه به رنگ‌بندی کرونایی اعمال می‌شود.

وی گفت: بر این اساس خروج پلاک های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی سفر به شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهرهای نارنجی برای متخلفان لحاظ می شود؛ همچنین باید گفت که سفر «به» و «از» شهرهای زرد و آبی ممنوعیتی ندارد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرها با رنگ بندی های مختلف اجرا می شود اظهارداشت: جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیر مجاز برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص اجرای طرح ترافیک در پایتخت گفت: طرح ترافیک از ساعت ۸ تا ۱۶ اعمال شده و از ساعت ۱۴ به بعد یک بار افراد می توانند از محدوده طرح ترافیک خارج شوند./
https://www.asianews.ir/u/2yi
اخبار مرتبط
براساس اعلام وزارت بهداشت ایران در نرم‌افزار «ماسک»، تهران و ۹۱ شهرستان در وضعیت قرمز و بسیار حاد شیوع کرونا قرار گرفتند.
یک بیمارستان خصوصی در هند از شناسایی پنج موارد ابتلا به «سیتومگالوویروس» و بروز عوارضی چون خونریزی روده و قفسه سینه در میان افرادی که از کووید-۱۹ بهبود یافته بودند، خبر داده است.
علی دایی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند و در دنیا طنز می‌گویند.
پزشکان چینی دریافتند که کرونای دلتا سراسر کشورشان گسترش یافته است و علایم آن در افراد مبتلا بسیار شدیدتر از کرونای ویروس جدید است و براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت نوع "دلتا" ویروس کرونا که در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور مواردی از آن ثبت شده است، می‌رود تا به بیماری غالب ناشی از کووید ۱۹ در سطح جهان تبدیل شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۵۰ درصد شهروندان گیلانی که در نوبت تزریق دُز دوم واکسن کرونا بودند با ورود محموله جدید واکسینه شدند.
چین سال گذشته کارزاری با تعهد به فراهم‌کردن محصولی آغاز کرد که در پیشگیری از موارد شدید کووید ۱۹ ایمن است؛ در حالی که آن زمان اطمینان کمی به میزان موفقیت واکسن چینی و دیگر واکسن‌ها در جلوگیری از انتقال ویروس وجود داشت و اکنون مثال‌هایی از چندین کشور نشان می‌دهد که واکسن‌های چینی ممکن است در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مؤثر نباشند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از روند صعودی تعداد افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان گفت: در روز گذشته ۴۹بیمار مبتلا به ویروس کرونا شدند که این امر وقوع موج جدید کرونا در گیلان افزایش می‌دهد.
آسیانیوز/ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد ۲۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.
چند کشوری که واکسن کرونای چینی به جمعیت خود ارائه کرده‌اند، با افزایش شدید موارد این بیماری مواجه شده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید