صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۶
کد خبر: 4893
گزارشگر: 2
۱۰۰۷
۰
۰
۶
مهاجرت به ترکیه

برای حل مشکلات حقوقی در ترکیه چکار کنیم ؟

برای حل مشکلات حقوقی در ترکیه چکار کنیم ؟
مشکلات حقوقی و حل آنها برای تمام افرادی که در این حوزه هیچ تجربه و تخصصی ندارند بسیار مشکل و پیچیده به نظر می‌آید. این مساله زمانی که شما در یک کشور خارجی هستید نمود بیشتری پیدا کرده و ممکن است دردسرهای زیادی را برای فرد خارجی به وجود آورد. از آنجایی که هر کشوری قوانین حقوقی خود را دارد بنابراین مراجعه به افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسیار با اهمیت جلوه می‌کند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ فرض کنید که به کشور ترکیه سفر کرده و قصد دارید در یکی از مناطق و شهرهای این کشور ملکی را برای خود خریداری کنید. اگر در این رابطه با افرادی که قصد سوءاستفاده و کلاهبرداری از شما را دارند برخورد کنید و دچار ضررهای مالی شوید باید به یک مشاور حقوقی در ترکیه مراجعه کنید تا بتواند در حل مشکل به وجود آمده به شما کمک کند. از آنجایی که ممکن است برخی افراد در کشور ترکیه نیاز به استفاده از وکالت کیفری داشته باشند ما این متن را آماده کرده و در اختیار قرار داده‌ایم تا این گروه بدانند در مواقع لزوم باید چگونه رفتار کنند.

مشاور حقوقی کیست؟

در ابتدای موضوع بهتر است با فردی که خود را به عنوان یک مشاور حقوقی معرفی می‌کند آشنا شویم. مشاورین حقوقی افرادی هستند که می‌توانند در حوزه‌ای که تجربه و مهارت کافی در آن پیدا کرده اطلاعات خوبی را در اختیار یک فرد یا سازمان قرار داده و بدین شکل تمامی‌مشکلاتی که ممکن است در آینده به وجود آید را بیان کنند. در واقع مهم‌ترین وظیفه‌ای که یک مشاور حقوقی به عهده دارد این است که بتواند تمامی‌فعالیت‌ها و اعمال سازمان و یا شخص مورد نظر را در محدوده قانون به پیش ببرد.

مشاوره حقوقی در ترکیه کیست؟

مشاور حقوقی در ترکیه نیز به فردی گفته می‌شود که دانش خود را در حوزه بین المللی گسترش داده و بعد از آنکه توانسته مجوز فعالیت در این زمینه را به دست آورد در سایر کشورها نیز به مشاوره حقوقی می‌پردازد. ایرانی هایی که در کشور ترکیه با مشکل حقوقی مواجه شده‌اند بهتر است به مشاورین حقوقی ایرانی مراجعه کنند. بدین شکل احتمال اینکه مشکل به وجود آمده به راحتی حل شود افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که اصطلاحات حقوقی پیچیدگی های خاص خود را دارند توصیه می‌کنیم با افرادی در این حوزه مشورت کنید که به خوبی می‌توانید کلام آنها را درک کنید و هیچ مشکلی در این رابطه ندارید.

چرا به یک مشاور حقوقی در ترکیه نیاز داریم؟

در اغلب کشورهای خارجی هر خانواده یک وکیل حقوقی برای خود در نظر گرفته و به هنگام برخورد با مسائل حقوقی و مالی به این فرد مراجعه می‌کنند. متاسفانه ما در کشورمان مواردی مشابه این بسیار کم داریم و زمانی که هر یک از ما با یک مشکل حقوقی و کیفری برخورد می‌کنیم معمولا سعی می‌کنیم از راهنمایی های غیر متخصصانه اطرافیان خود استفاده کنیم. در کشور ترکیه نمی‌توان بدین شکل و روال زندگی کرد و از آنجا که احتمالا شما با قوانین حقوقی آن آشنایی ندارید بهتر است حتما با افرادی صحبت کنید که به عنوان مشاور حقوقی در ترکیه در حال فعالیت هستند و می‌توانند به شما مشورت داده و بهترین راهکار و راه حل را در اختیارتان قرار دهند.
در موضوعاتی مانند وکالت کیفری در ترکیه اگر به یک مشاور حقوقی مراجعه نکنید احتمال اینکه با ضررهای مالی سنگینی مواجه شوید زیاد است. پس در این رابطه اهمال کاری نکرده و در اسرع وقت به فردی که در این حوزه تجربه و دانش زیادی دارد مراجعه نمایید.مشاور حقوقی در ترکیه

برای چه مواردی باید به یک وکیل در ترکیه مراجعه کرد؟

. امور مربوط به مهاجرت به ترکیه
. خرید ملک و زمین در ترکیه
. ثبت شرکت و یا احداث کارخانه در ترکیه
. ازدواج در کشور ترکیه
. گرفتن شهروندی کشور ترکیه
. پیگیری دعاوی های حقوقی و وکالت کیفری در ترکیه

تمامی‌مسائلی که در فوق عنوان شد در نوع خود بسیار با اهمیت و مهم جلوه می‌کنند و شما باید در صورت بروز هر گونه مشکل با مشاورین حقوقی صحبت کنید.

ویژگی های یک مشاور حقوقی در ترکیه

 

افرادی که وکالت کیفری را در کشور ترکیه قبول می‌کنند باید به ویژگی هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد اشراف کامل داشته و اطلاعاتی بروز در حوزه حقوق کشور ترکیه داشته باشند. این ویژگی‌ها به این شرح هستند:

. سعی کنید نزد افرادی بروید که تمام مدارک مورد نیاز برای قبول وکالت کیفری در ترکیه را دارند. متاسفانه تعداد افرادی که قصد دارند از ناآگاهی افراد در حیطه حقوق سوء استفاده کنند کم نیست. مراجعه به این افراد باعث گمراه شدن شما از اصل موضوع و بعضا باعث تحمیل هزینه های گزاف خواهد شد.
. نکته مهم دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید موسسه و یا فردی است که شما برای حل مشکل حقوقی خود در کشور ترکیه به او مراجعه می‌کنید. فرد مذکور باید در زمینه‌ای که شما در آن با مشکل برخورده‌اید تبحر و مهارت زیادی داشته و بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مساله حقوقی به وجود آمده را حل کند. شما باید به افرادی رجوع کنید که تضمین می‌دهند می‌توانند به خوبی از عهده حل این مشکل برآیند.
. اگر فردی حرفه‌ای و مجرب در این حوزه یافتید با تمام وجود به او اعتماد کنید و با انجام برخی اعمال نسنجیده مانع از انجام درست کارهای وی نشوید.وکالت کیفری در ترکیه

قوانین وکالت کیفری در ترکیه

کشور ترکیه و کشورمان ایران از نظر قوانین وکالت کیفری تشابهات زیادی داشته و در مورد شغل وکالت قوانین تقریبا مشابهی دارند. در کشور ترکیه نیز تعرفه‌ای برای امر وکالت در نظر گرفته شده است و وکیل و موکل می‌توانند بر طبق توافقی که با یکدیگر داشته باشند این تعرفه را کم کرده و یا افزایش دهند.در ضمن امکان این که موکل حق الوکاله وکیل خود را به صورت اقساطی واریز کند نیز وجود دارد. به این نکته هم توجه داشته باشید که وکیل در صورتی که موکلش حق وکالتش را پرداخت نکند می‌تواند از ادامه کار انصراف داده و مبالغی که دریافت کرده است را باز پس ندهد.
نکته دیگری که خوب است در مورد وکالت کیفری در ترکیه بدانید این است که قوانین ایران و ترکیه شباهت هایی دارند، اما سخت گیری قوانین در کشور ترکیه از ایران بیشتر بوده و اغلب نهادها و ارگان هایی که در این کشور در حال فعالیت هستند عدم رعایت قوانین توسط شهروندان و یا افراد خارجی را تحمل نخواهند کرد. پس بهتر است اگر به عنوان یک تبعه ایرانی در کشور ترکیه حضور دارید به هنگام برخورد با مشکلات حقوقی حتما با مشاورین حقوقی صحبت کرده و از آنها طلب راهنمایی کنید.

موسسه حقوقی ، مشاوره و سرمایه گذاری

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/2yq
اخبار مرتبط
آسیانیوز/ خودرو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع در کشورهای توسعه‌یافته، تاثیر قابل توجهی بر پیشرفت سایر بخش‌ها دارد. همچنین رابطه مستقیم صنعت خودروسازی با تولید، اشتغال و توسعه فناوری غیرقابل انکار است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید