صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۲
کد خبر: 4903
گزارشگر: 213
۵۳۴
۰
۰
۷
تعطیلی مشاغل تهران به دلیل ادامه وضعیت نارنجی کرونایی

«تشریح» وضعیت دورکاری کارمندان تهرانی

«تشریح» وضعیت دورکاری کارمندان تهرانی
کارمندان نهادها و دستگاه‌ های اجرایی خدمات ضروری باید با ۷۰ درصد و غیرضروری با ۵۰ درصد ظرفیت به صورت حضوری بر سرکار حاضر شوند.

به گزارش آسیانیوز، کارمندان نهادها و دستگاه‌ های اجرایی خدمات ضروری باید با ۷۰ درصد و غیرضروری با ۵۰ درصد ظرفیت به صورت حضوری بر سرکار حاضر شوند.

----------------------

بیشتر بخوانید:

«جزییات» واریز سود سهام عدالت در تیرماه

جزییات «واریزی تیرماه» حقوق بازنشستگان

جزییات و «چگونگی» دریافت «کارت اعتباری» سهام عدالت

ادعای هولناک مادر بابک خرمدین: «تجاوز زناشویی» و آزار جنسی دختر

-------------------------------------------------------------------------

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران اعلام کرد: باتوجه به استمرار وضعیت نارنجی کرونایی در این استان، کارمندان نهادها و دستگاه‌ های اجرایی خدمات ضروری باید با ۷۰ درصد و غیرضروری با ۵۰ درصد ظرفیت به صورت حضوری بر سرکار حاضر شوند.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

 «الکسیس تگزاس» و اسرار بازیگر جنسی در ایران

زنان متاهل و بازارچه های فانتزی جنسی در فضای مجازی

-----------------------------------------------------------------------------

با توجه به وضع قرمز کرونایی در اسلامشهر، بهارستان، دماوند و فیروزکوه، کارمندان دستگاه‌های دولتی این مناطق باید فقط با ۳۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر شوند./

https://www.asianews.ir/u/2z0
اخبار مرتبط
پزشکان چینی دریافتند که کرونای دلتا سراسر کشورشان گسترش یافته است و علایم آن در افراد مبتلا بسیار شدیدتر از کرونای ویروس جدید است و براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت نوع "دلتا" ویروس کرونا که در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور مواردی از آن ثبت شده است، می‌رود تا به بیماری غالب ناشی از کووید ۱۹ در سطح جهان تبدیل شود
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و اعمال جریمه سفر صرفاً بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها اعمال می شود.
چین سال گذشته کارزاری با تعهد به فراهم‌کردن محصولی آغاز کرد که در پیشگیری از موارد شدید کووید ۱۹ ایمن است؛ در حالی که آن زمان اطمینان کمی به میزان موفقیت واکسن چینی و دیگر واکسن‌ها در جلوگیری از انتقال ویروس وجود داشت و اکنون مثال‌هایی از چندین کشور نشان می‌دهد که واکسن‌های چینی ممکن است در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مؤثر نباشند.
چند کشوری که واکسن کرونای چینی به جمعیت خود ارائه کرده‌اند، با افزایش شدید موارد این بیماری مواجه شده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت وزارت بهداشت درخصوص ادامه روند واکسیناسیون کرونا در گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال، گفت: برای افرادی که از طریق سامانه salamat.gov.ir اقدام به ثبت‌نام کردند و در نوبت اول تزریق واکسن هستند و همچنین برای افرادی که منتظر دریافت دز دوم واکسن هستند، پیامک ارسال می‌شود.
مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، با بیان اینکه «حداقل تا دو الی سه هفته دیگر، میزان مرگ‌های سه رقمی ادامه داشته باشد»، گفت: تعداد واقعی جان‌باختگان کرونا از آمار رسمی که اعلام می‌شود، بالاتر است.
مصطفی قانعی، رییس کمیته علمی مقابله با کرونا، اعلام کرد که تاکنون به نیم درصد جمعیت ایران دوز دوم واکسن کرونا و به سه درصد دوز اول تزریق شده است؛ همچنین برخی از پزشکان و محققان در ایران نسبت به تزریق واکسن کووایران برکت به جای واکسن سینوفارم در دُز دوم تردید دارند.
از بهمن ۹۹ تا اواخر اردیبهشت سال جاری، حدود ۵٫۷ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور وارد شده که ۴٫۸ میلیون دز آن تزریق شده است؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهد واکسن کرونا نیست و ۹۰۰ هزار دز از واکسن‌های وارداتی مفقود شده است؛ این در حالی است که بیش از ۴۰ روز از شروع واکسیناسیون سنی سالمندان می‌گذرد و اغلب آنها هنوز دز دوم را دریافت نکرده‌اند.
مراکز بهداشت در تهران، شیراز و چندین شهر دیگر ایران از اتمام واکسن‌های کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داده‌اند.
دکتر اسداله رجب متخصص غدد گفت: تزریق واکسن کرونا برای همه مردم توصیه می‌شود، در واقع این واکسن با تاثیرپذیری بر سیستم ایمنی موجب می‌شود اگر فردی در معرض ویروس کرونا قرار گرفت، بدن آماده مقابله با آن باشد.
با شروع واکسیناسیون سنی در ایران، برخی از افراد باید ظرف هفته گذشته دز دوم واکسن را دریافت می‌کردند، اما گویا مراکز واکسیناسیون به آنها گفته‌اند که دز دوم را نداریم و باید منتظر بمانند.
چندین سال طول می‌کشد تا واکسن در همه جا در دسترس باشد و حتی اگر توزیع واکسن به‌طور گسترده انجام شود برخی از افراد همچنان از تزریق خودداری می‌کنند یا تعدادی از افراد واکسینه شده حتی اندک، باز هم بیمار می‌شوند؛در حالی که قرار است روش های درمانی با تولید قرص گسترش پیدا کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید