صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۴
کد خبر: 4922
گزارشگر: 213
۱۴۰۱
۰
۰
۸
امروز؛ توسط افراد ناشناس

قتل مداح «معروف» در ماهشهر با کلاشینکف

قتل مداح «معروف» در ماهشهر با کلاشینکف
یک مداح «مشهور» در ماهشهر در استان خوزستان به قتل رسیده است.
به گزارش آسیانیوز، خبرگزاری رکنا امروز از قتل یک مداح «مشهور» در ماهشهر در استان خوزستان خبر داده است.

این خبرگزاری اسم این مداح را به شکل مخفف س. ح. ثبت کرده است.

رکنا همچنین نوشته است که این فرد حدودا ۳۵ ساله شامگاه پنج‌شنبه در خیابان شریفی بندر ماهشهر، توسط افراد ناشناس با اصابت گلوله کلاشینکف به قتل رسیده است.

خبرگزاری ایمنا هم از عنوان «تیرباران مداح مشهور» استفاده کرده است.

تاکنون جزئیاتی از این قتل از سوی پلیس ایران منتشر نشده است./
https://www.asianews.ir/u/2zn
اخبار مرتبط
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: توافق نانوشته‌ای بین روسیه و آمریکا درباره آینده وجود دارد و در این میان حتی اگر برخی سیاسیون و محافل اقتدارگرا، حاکمیت گروه تروریستی طالبان را با نقشه راه خود همسوتر از دولت اشرف غنی بدانند، باید توجه کنند که اولا ذات گروه طالبان با تخاصم با ایران سرشته است و قطعا اعتماد به آنها یک خوش بینی خطرناک است.
علی یونسی، وزیر پیشین اطلاعات، گفت در ۱۰ سال گذشته، نفوذ موساد در بخش‌های مختلف ایران به حدی رسیده که جا دارد همه مسئولین جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند.
سه عضو جمهوری‌خواه سنای آمریکا، که پس از پایان درگیری‌های اسرائیل و شبه‌نظامیان غزه به اسرائیل سفر کرده‌اند، مدعی شدند که جهان باید یک‌صدا در برابر تهدید و رفتارهای یران بایستد.
بررسی ارقام منتشرشده در آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده در آخر هفته گذشته از فروش بیش از یک میلیون بشکه نفت خام متعلق به ایران از سوی آمریکا در ماه مارس خبر می‌دهد؛ این در حالی است که مقامات دادگستری آمریکا در دولت ترامپ گفته بودند، پول از حاصل فروش این محموله‌ها به «قربانیان تروریسم دولتی» اختصاص داده شود.
گزارش‌ها از افغانستان حاکی است انفجار مرگبار در خودروی بمب گذاری شده حداقل ۲۱ نفر کشته و بیش از ۹۰ نفر زخمی شده‌اند، رییس شورای ولایتی لوگر، گفته است که شمار تلفات این رویداد رو به افزایش است.
کنت مکنزی فرمانده سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا ادعا کرد که تلاش ایران برای سلطه بر منطقه‌، منشاء بی‌ثباتی در سراسر خاورمیانه است.
وزارت خارجه آمریکا مدعی شد در برابر دریافت اطلاعاتی که به دستگیری «سلیم عیاش»، عضو گروه حزب‌الله لبنان و متهم به دست داشتن در ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان بینجامد،10 میلیون دلار جایزه نقدی پرداخت خواهد کرد.
گزارش‌ها حاکی است گه بامداد یکشنبه،یکم فروردین، انفجاری در شهر سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک کشته و سه زخمی برجای گذاشته است و قرمانه قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرده است که این انفجار یک «حادثه تروریستی» بوده است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته امضای فرمانی، «وضعیت اضطراری ملی» علیه ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.در بخشی از متن این دستور آمده است: به این نتیجه رسیده‌ام که وضعیت اضطراری ملی در خصوص ایران که در فرمان اجرایی ۱۲۹۵۷ اعلام شد ادامه خواهد یافت و در واکنش به این تهدید تحریم‌های همه‌جانبه علیه ایران برجای خود باقی خواهد ماند».
ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، گفت که متهم اول ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، دونالد ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا هستند اما بین‌المللی کردن این پرونده به مصلحت نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید