صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۸
کد خبر: 4927
گزارشگر: 213
۸۸۱
۰
۰
۱۵
اظهارات رییس جمهور پیشین ایران درباره طرح محدود کردن فضای مجازی

محمود احمدی نژاد گفت همه طرح هایتان شکست خورده است/ کوچکترین حقی برای مردم قائل نیستید!

محمود احمدی نژاد گفت همه طرح هایتان شکست خورده است/ کوچکترین حقی برای مردم قائل نیستید!
محمود احمدی نژاد، رییس جمهور پیشین ایران، در واکنش به طرح مجلس مبنی بر محدود کردن فضای مجازی گفت: اجازه تجمع که نمی دهید، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم که می آیند و حرفشان را با رای ندادن یا رای باطله و یا رای دادن می زنند، آن را هم گوش نمی کنید، حالا می خواهید فضای مجازی را هم ببندید!؟ شما کوچکترین حقی را برای مردم قائل نیستید؟

به گزارش آسیانیوز، محمود احمدی نژاد در جدیدترین اظهار نظر به طرح محدودسازی فضای مجازی که در مجلس پیگیری می شود واکنش نشان داد و گفت: در خبرها شنیدم، طرحی درست کردند که فضای مجازی را محدود کنند. اجازه تجمع که نمی دهید، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم که می آیند و حرفشان را با رای ندادن یا رای باطله و یا رای دادن می زنند، آن را هم گوش نمی کنید، حالا می خواهید فضای مجازی را هم ببندید!؟

------------------------------------

بیشتر بخوانید:

بازنشستگان «یک صدا» گفتند لایحه همسان‌سازی را اجرا کنید!

بهبود یافتگان کرونا به «بیماری جدیدی» مبتلا می شوند

قتل مداح «معروف» در ماهشهر با کلاشینکف

ماهواره‌ ها «بمب ساعتی» تهران را رصد کردند

🔴 آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 خاطرات ر. اعتمادی از مرگ تختی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وی گفت: شما کوچکترین حقی را برای مردم قائل نیستید و بعد انتظار دارید مردم برای شما اعتبار قائل باشند؟ خدا برای شما اعتبار قائل باشد؟ من نمی دانم این دستگاه ذهنی و این معادلات از کجا آمده است؟ اینها جزو القائات شیطانی نیست.


رئیس جمهور سابق گفت: من به شما بگویم که این طرح ها شکست خورده است. مگر می توانید با ۸۰ میلیون جمعیت مقابله کنید؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ چون یک روزنه کوچکی است که مردم با استفاده از آن با هم درد دل می کنند، با هم اطلاعاتی را رد و بدل می کنند، از حقایق کشور باخبر می شوند؟/


https://www.asianews.ir/u/2zt
اخبار مرتبط
درایام اخیر کلیپ های برخی از چهره های معروف پربازدید شد که از آن جمله تولد «اِبراهیم حامدی» با حضور «صدف بیوتی» و البته «ساسی مانکن»؛ آن هم درست در لحظاتی که مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شد و تیم‌ملی فوتبال حساس‌ترین مسابقات را برگزار می‌کرد، مسابقات یورو برگزار می‌شد و البته والیبال هم در لیگ ملت‌ها چپ و راست مسابقه داشت.
محمد خاتمی گفت: وجود بالاترین درصد رأی‌های باطله در انتخابات 1400، نشانه دلسردی و نومیدی مردم و فاصله آنان با حکومت است.
ما آدم‌های ترسناکی نیستیم، چرا شرایطی را به وجود آوریم که ما را ترسناک جلوه دهند؛ پس عادی زندگی کنیم و اجازه دهیم مردم هم عادی زندگی کنند و تجارت عادی با همسایگان یا دورتر با چین و اروپا به یک جریان عادی تبدیل شود. بیایید عادی شویم.
نخست وزیر جدید اسرائیل، انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی در ایران را «آخرین پیام بیدارباش» به جهان و کشورهایی که در حال مذاکره برای احیای توافق هسته‌ای با ایران هستند، توصیف کرد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شده است که خبر اعلام پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور ایران را دیده است و ایرانیان از حق خود برای انتخاب رهبرانشان در یک فرایند انتخاباتی آزاد و عادلانه محروم شدند.
محمود احمدی نژاد،رئیس جمهور پیشین ایران گفت: در آینده ایران با تحولات بزرگ و اصلاحی روبرو خواهد بود اما به نظر نمی رسد که در کوتاه مدت تغییرات چندانی در سیاست خارجی روی دهد.
با اعلام وزیر کشور ثت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد؛ در حالی که ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز تحت‌الشعاع اختلاف حقوقی میان دولت و شورای نگهبان بر سر شرایط و معیار‌های نامزد‌های انتخابات آغاز شد،سردار حسین دهقان و سردار سعید محمد برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور رفتند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید